زوم اپ: MEC؛ با اپلیکیشن خودروی اقتصادی من، سفری ایمن و آسوده تجربه کنید

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اپلیکیشن «مک، خودروی اقتصادی من» به خانواده‌ها کمک می‌کند تا بتوانند فرزندان دانش‌آموز خود را به‌صورت ایمن و مطمئن به مدرسه و کلاس‌های تابستانی بفرستند.
تبلیغات

معمولا خانواده‌هایی که صاحب فرزند دانش‌آموز هستند، در فصل تابستان با مجموعه‌ای از چالش‌ها رو‌به‌رو می‌شوند و در فصل مدارس با چالش‌های مضاعفی رو‌به‌رو هستند. فصل تابستان که از راه می‌رسد، خانواده‌ها تمایل دارند فرزندان خود را به کلاس‌های تفریحی و آموزشی تابستانی بفرستند، ولی مسئله‌ی رفت‌و آمد مطمئن، ایمن و البته مقرون‌به‌صرفه یکی از دغدغه‌های اصلی والدین به‌شمار می‌رود.

اپلیکیشن‌هایی که در حال حاضر برای سرویس‌ رفت‌وآمد خدمت‌رسانی می‌کنند، اجازه‌ ندارند دانش‌آموزان را بدون حضور اولیا یا فرد بالغ به‌تنهایی به مقصد برسانند. در نتیجه گاهی والدین مجبور می‌شوند به‌ازای هر جلسه کلاس آموزشی برای فرزند خود هزینه‌ی بالایی برای تردد پرداخت کنند و البته فرزند خود رانیز هر بار با راننده‌‌ و خودروی متفاوتی به کلاس و مدرسه بفرستند. از سوی دیگر در تمام مدت زمانی‌که دانش‌آموز مسیر منزل به کلاس یا برعکس را طی می‌کند، این دغدغه وجود دارد که آیا سفری ایمن و مطمئن را تجربه می‌کند یا خطراتی در کمین فرزندشان است. در نتیجه خانواده‌‌ها مجبور هستد تا رسیدن فرزندشان به مقصد، ایمن بودن سفر وی را چک کنند.

گروه «مک، خودروی اقتصادی من» شرایطی را برای خانواده‌ها فراهم کرده است تا بتوانند فرزندان خود را با خیال آسوده در تابستان به کلاس‌های تابستانی و در فصل مدارس به مدرسه بفرستند و همه چیز را از طریق اپلیکیشن MEC تحت کنترل داشته باشند. 

اپلیکیشن خودروی اقتصادی من

خودروی اقتصادی من،‌ ارائه‌دهنده متنوع‌ترین خدمات حمل‌ونقل

اپلیکشن مک، خودروی اقتصادی من، خدمات حمل‌ونقل را به‌صورت هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خدمات دربستی از جمله اتوبوس، ون و...، سرویس مدارس، سرویس برای دانشگاه‌ها، شرکت‌ها، آموزشگاه‌ها، مراکز تفریحی و سرویس‌های خانوادگی با مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد.

یکی از مزایای قابل‌توجه اپلیکیشن مک، امنیت بالای آن است. مثلا والدین می‌توانند به‌صورت لحظه‌ای از موقعیت دانش‌آموز در سرویس رفت‌ و برگشت به مدرسه یا خانه مطلع شوند. اپلیکشن مک هوشمند است و به اولیا در مورد سوار شدن دانش‌آموز به سرویس و پیاده‌شدن و رسیدن به منزل اطلاع‌رسانی می‌کند. همچنین امکان نمایش لحظه‌به لحظه و کاملا دقیق موقعیت راننده روی نقشه وجود دارد. والدین می‌توانند به‌راحتی با راننده در ارتباط باشند و برای وی پیام بفرستند. 

ویژگی‌های مک، خودروی اقتصادی من

اپلیکیشن مک (MEC) به‌معنی خودروی اقتصادی من یا My Economic Car ویژگی‌های خوب دارد که آن را از سایر اپلیکشن‌های خدمات حمل‌و نقل متمایز می‌کند. امکان مشاهده‌ی موقعیت لحظه‌ای دانش‌آمور روی نقشه‌ی موجود در اپلیکیشن وجود دارد. به‌محض آنکه دانش‌آموز سوار سرویس بشود و به محض رسیدن به مقصد، والدین ازطریق اعلان‌های اپلیکیشن مطلع می‌شوند.

والدین می‌توانند موقعیت راننده‌ی سرویس را روی نقشه‌ی اپلیکیشن رصد کنند. در صورت غیبت راننده و عدم سرویس‌دهی، والدین به‌سرعت مطلع می‌شوند. همچنین والدین می‌توانند به‌صورت مستقیم با راننده‌ی وسیله‌ی نقلیه ارتباط بگیرند و برای وی پیام ارسال کرده یا پیام‌های وی را دریافت کنند. تمامی اطلاعات مربوط به سرویس در اپلیکیشن موجود است و حتی امکان ارتباط با مسئولان سرویس وجود دارد. در نهایت کاربران اپلیکیشن مک می‌توانند به رانندگان و نحوه‌ی سرویس‌دهی آن‌ها امتیاز بدهند. 

اپلیکیشن خودروی اقتصادی من

اپلیکیشن‌های مجزا برای رانندگان و اولیا

اپلیکیشن مک در دو نسخه، یکی مخصوص رانندگان و دیگری مخصوص اولیا در دسترس کاربران قرار دارد. در حال حاضر این اپلیکیشن تنها از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. درنتیجه کاربران سیستم‌عامل iOS در حال حاضر نمی‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. 

کاربران سیستم‌عامل اندروید می‌توانند در بخش ثبت‌نام دانش‌آموز، تمام اطلاعات فرزند خود را به‌همراه ساعت و روز کلاس وارد اپلیکشن کنند. البته ممکن است برخی والدین تمایل نداشته باشند تمام اطلاعات فرزند خود، حتی کد ملی و عکس را به اپلیکشن وارد کنند و برخی نسبت به حفظ حریم خصوصی و وارد کردن چنین اطلاعاتی به اپلیکیشن‌های مختلف احتیاط کنند. باید ببینیم آیا والدین اعتماد می‌کنند تا تمام مشخصات فرزند خودشان اعم از کد ملی، عکس، شماره‌های تلفن پدر و مادر و تمام آدرس‌های دسترسی و ساعات کلاس و... را در اختیار اپلیکیشن قرار بدهند یا خیر. 

نکات مثبت

  • اطلاع از زمان سوار و پیاده شدن دانش‌آموز به سرویس
  • مشاهده‌ی لحظه‌ای محل حرکت سرویس روی نقشه 
  • امکان ارتباط مستقیم با راننده 
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه 

نکات منفی

  • عدم پشتیبانی از سیستم‌عامل iOS

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات