زوم‌اپ: AirPano City Book؛ اپلیکیشن زیبای تور مجازی

شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در این مطلب به معرفی اپلیکیشن تور مجازی AirPano City Book می‌پردازیم که شما را به برخی از زیباترین شهرهای دنیا می‌برد.
تبلیغات

AirPano City Book یک اپلیکیشن ساده و زیبا با استفاده‌ی لذت‌بخش است. City Book نوعی تور مجازی است که با آن می‌توانید عکس‌های پانورامای ۳۶۰ درجه‌ی چشم‌نوازی را از برخی از زیباترین شهرهای دنیا، شامل نیویورک، پاریس، بارسلون، دبی، آمستردام، سنگاپور، رم، شانگهای، بوئنوس آیرس و مسکو، تماشا کنید. علاوه‌براین به‌گفته‌ی سازنده‌ی این اپلیکیشن شهرهای بیشتری در آینده به آن افزوده خواهند شد. درحال‌حاضر این اپلیکیشن دارای بیش از ۳۰۰ پانورامای کروی باکیفیت است.

AirPano City Book
AirPano City Book

در صفحه‌ی اصلی City Book می‌توانید کتاب روبرویتان را باز کنید و شهرها را ببینید یا با انتخاب علامت قطب‌نما از پایین سمت راست تصویر، شهرها را روی نقشه مشاهده کنید. با باز کردن کتاب و جابه‌جاشدن بین شهرها، از انیمیشن زیبای آن لذت خواهید برد. در این قسمت با لمس دکمه‌ی City Guide از بالا سمت راست، می‌توانید اطلاعات مختصری را درباره‌ی شهر موردنظر مشاهده کنید. با انتخاب شهر نیز به تور مجازی آن وارد می‌شوید و می‌توانید پانوراماهای متعدد، بسیار جذاب و باکیفیتش را ببینید. همچنین با انتخاب دکمه‌ی تعبیه‌شده در بالا سمت راست تصویر می‌توانید به‌جای تغییر زاویه‌ی دید به‌طور دستی، آن را با حرکت دادن گوشی تغییر دهید.

AirPano City Book
AirPano City Book

در مجموع City Book، اپلیکیشنی بسیار جذاب است اما مانند اکثر اپلیکیشن‌ها ویژگی‌های منفی نیز دارد و از آن‌ها می‌توان به قیمت ۱۹.۹۹ دلاری و به‌روز نبودن برخی از تصاویر اشاره کرد. مثلا در تصویر زیر، ساختمان مرکز تجارت جهانی نیویورک را می‌بینید که با وجود اتمام ساخت آن در سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۳)، در این عکس همچنان ناتمام است.

AirPano City Book

علاوه‌براین سازنده‌ی این برنامه، اپلیکیشن رایگان AirPano Travel Book را برای iOS عرضه کرده است که کارکرد مشابهی دارد و با آن می‌توانید از تورهای مجازی مکان‌های تاریخی معروف و جاهای بسیار دیگر بهره‌مند شوید.

نکات مثبت

  • بیش از ۳۰۰ پانورامای ۳۶۰ درجه
  • ده شهر مختلف
  • کیفیت بالای تصاویر
  • امکان کنترل زاویه‌ی دید با حرکت گوشی

نکات منفی

  • قیمت ۱۹.۹۹ دلاری
  • به‌روزنبودن برخی تصاویر

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات