زوم اپ: غرفه من؛ در بازار آنلاین «باسلام» برای خودتان غرفه بسازید

پنج‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
با استفاده از اپلیکیشن «غرفه من باسلام»، در بازار اجتماعی باسلام می‌توانید غرفه‌ی مجازی بسازید و محصولات خود را به‌صورت آنلاین بفروشید.
تبلیغات

نرخ تورم بازار و افزایش اجاره‌بها و قیمت خرید مغازه یا دفتر کار، مشکلاتی برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک‌و‌بزرگ ایجاد کرده است. برخی تولیدکنندگان محصولات ایرانی در صنایع موادغذایی، پوشاک، صنایع دستی، لوازم خانگی و... زیر فشار اقتصادی محصولاتشان را می‌فروشند.

فروشنده‌ای را تصور کنید که در وضعیت فعلی علاوه‌بر افزایش قیمت‌ اجناس و کاهش قدرت خرید مشتریان، باید هزینه‌های مازاد دیگری ازجمله هزینه‌ی محل کسب‌وکار، آب، برق، تلفن و گاز و نیز هزینه‌های مربوط به استخدام فروشنده و نیروی انسانی را نیز تقبل کند. بازار هم رونق سابق را ندارد. در چنین وضعیتی چاره‌ی کار چیست؟ 

اپلیکیشن «غرفه من» راهکاری جدید و متفاوت دراختیار صاحبان مشاغل کوچک‌و‌بزرگ قرار داده است. بازار اجتماعی باسلام پل ارتباطی بین فروشنده و خریدار در بستر اینترنت ایجاد می‌کند. «غرفه من» مخصوص افرادی است که قصد دارند در بازار پرمشکل کنونی و درحالی‌که با کاهش قدرت خرید مشتریان مواجه‌اند، گلیم خود را از آب بیرون بکشند. 

باسلام

غرفه من؛ ابزاری برای رونق کسب‌وکار شما

صاحبان مشاغل کوچک‌وبزرگ و فروشندگان و توزیع‌کنندگان می‌توانند در بازار اجتماعی باسلام عضو شوند و برای خود غرفه‌ی مجازی فروش ایجاد کنند. اگر هنرمند هستید؛ ولی هنوز نتوانسته‌اید مکان مناسبی برای فروش آثار هنری‌تان پیدا کنید، «غرفه‌ من» مشکل شما را حل می‌کند. اگر دستپخت خوبی دارید و غذاهای محلی می‌پزید یا رب خانگی، لواشک و... درست می‌کنید؛ یا صاحب مشاغل کوچک‌وبزرگ هستید و محصولات متنوعی می‌فروشید، یا فرهنگی هستید و می‌توانید خدماتی ارائه دهید؛ ولی سرمایه‌ی کافی برای اجاره‌ی مکانی مناسب دراختیار ندارید، «غرفه من» می‌تواند شما را به‌سرعت به بازار کسب‌وکار متصل کند. 

«غرفه من» شرایطی فراهم می‌کند که بتوانید کسب‌وکارتان را توسعه دهید. فروشندگانی هستند که در کسب‌وکارشان حسابی جا افتاده‌‌ و شناخته‌ شده‌اند و مشتریان ثابت و مشخصی دارند. «غرفه من» می‌تواند به این دسته از فروشندگان کمک کند تا کارشان را توسعه دهند و امکان فروش محصولاتشان را در فضای مجازی نیز فراهم کنند. بی‌شک، مشتریان از چنین امکاناتی استقبال می‌کنند. 

مشتریان شما به‌جای آنکه ساعت‌ها درگیر ترافیک باشند تا خود را به بازارهای فیزیکی برسانند، از خدمات و محصولات غرفه‌ها به‌صورت آنلاین و در کمترین زمان می‌توانند استفاده کنند. همچنین، «غرفه‌ی من» امکانی را دراختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهد تا بتوانند محصولاتشان را در شهرها و استان‌های مختلف بفروشند و بازار بزرگ‌تری برای فروش محصولات خود دراختیار داشته باشند. 

غرفه من؛ کمترین هزینه و بیشترین فروش

وقتی کاربری به‌عنوان فروشنده در «غرفه‌ من» عضو می‌شود، هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند و می‌تواند تمامی محصولات خود را به‌همراه تصویر و قیمت و توضیحات در غرفه‌ی خود قرار دهد. وقتی کاربران به غرفه‌ی محصولات وی مراجعه و خرید کنند، «غرفه من» ۹ درصد کارمزد از فروشنده دریافت می‌کند. مقدار کارمزدها براساس مبلغ فاکتور تعیین می‌شود. البته از ۱۵مهر، میزان کارمزد فاکتورهای بیش از یک میلیون تومان کاهش یافته و فاکتورهای زیر یک میلیون تومان کارمزد ۹ درصد دارند. فاکتورهای یک تا دو میلیون تومان کارمزد ۲ درصد و فاکتورهای بالای ۲ میلیون تومان کارمز ۱ درصد دارند. 

امکان عمده یا خُرده‌ فروشی در بازار اجتماعی آنلاین باسلام فراهم شده است. اپلیکیشن باسلام غرفه‌ی من به‌منظور رفاه حال فروشندگان گزارش‌های مالی را در بخشی جداگانه ارائه می‌دهد. در این بخش، اطلاعاتی مانند فهرست محصولات به‌همراه تصویر، هزینه‌ی ارسال، کوپن تخفیف ارسال (درصورت استفاده)، کوپن تخفیف محصولات (درصورت استفاده) و کارمزد باسلام به‌تفکیک نمایش داده می‌شود.

باسلام

امکانات اپلیکیشن باسلام غرفه من

«غرفه من»، غرفه‌ی فروش آنلاین در بازار اجتماعی باسلام است و فروشندگان می‌توانند در غرفه‌ی خود به‌راحتی و با استفاده از رابط کاربری ساده و کاربرپسند، محصولات جدیدشان را اضافه یا محصولات قبلی را ویرایش کنند. همچنین، امکان مدیریت بر سفارش‌های مشتریان غرفه دراختیار غرفه‌دار قرار داده شده است. فروشنده‌ی «غرفه من» ازطریق اپلیکیشن می‌تواند به فهرست تمامی مشتریان غرفه‌‌اش دسترسی داشته باشد و آمار بازدید و فروش محصولات غرفه را مشاهده کند. 

افزون‌براین، غرفه‌دار می‌تواند برای رفاه حال مشتریان و جذب بیشتر آنان، کوپن‌های تخفیفی و بن‌های خرید صادر کند. هر سفارشی که خریدار در اپلیکیشن ثبت می‌کند، ازطریق اعلانیه روی تلفن همراه فروشنده اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین، غرفه‌داران می‌توانند هم‌زمان محصولاتشان را در استوری اینستاگرام نیز به‌اشتراک بگذارند. 

باسلام غرفه من؛ غرفه‌ای در تلفن همراه شما

با دانلود و نصب و عضویت در اپلیکیشن «باسلام غرفه من» و واردکردن محصولات در غرفه‌تان، به فروشنده‌ای آنلاین با امکان ارائه‌ی خدمات ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته‌ تبدیل خواهید شد. غرفه‌ی شما در تمام ساعات شبانه‌روز به مشتریانتان خدمت ارائه می‌دهد. شایان ذکر است برای ارائه‌ی خدمات «باسلام غرفه من» کمترین هزینه را پرداخت خواهید کرد.

غرفه‌ی اینترنتی شما همواره ازطریق گوشی هوشمند درکنارتان قرار دارد. اطلاعات ثبت‌شده در غرفه‌ باید به‌روز و قابل‌اتکا باشد. بازار اجتماعی باسلام تمامی غرفه‌ها و محصولاتشان را رتبه‌بندی می‌کند. این رتبه‌بندی به مشتریان کمک می‌کند تا بتوانند با تضمین بیشتری خرید کنند.

بازار اجتماعی باسلام هر ۱۰ روز یک‌بار تمامی هزینه‌های واریزشده از فروش غرفه‌ها را برای غرفه‌داران واریز می‌کند. دراین‌میان، رضایت مشتری نقش مهمی ایفا می‌کند. 

نکات مثبت

  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند 
  • اپلیکیشن رایگان 
  • تنوع امکانات و بخش‌های مختلف اپلیکیشن

نکات منفی

  • پشتیبانی‌نکردن از سیستم عامل iOS

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور  

وب‌سایت

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات