زوم اپ: باسلام؛ بازار اجتماعی آنلاین خرید و فروش محصولات ایرانی

شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
باسلام بازار اجتماعی آنلاین برای خریدوفروش محصولات ایرانی است که امکان بازارگردی در بیش از ۳۲،۰۰۰ محصول متنوع و خاص را برای شما فراهم می‌کند.
تبلیغات

به پایان سال و فصل رونق  خریدوفروش کالاهای مختلف نزدیک‌تر می‌شویم. شرایط اقتصادی به‌گونه‌ای است که هر مصرف‌کننده‌ای تمایل دارد محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه بخرد. البته هر تولیدکننده یا فروشنده‌ای نیز تمایل دارد محصولاتش را به‌راحتی به‌‌دست مشتریان برساند. با افزایش نرخ دلار، مردم تمایل بیشتری به خرید اجناس داخلی پیدا کرده‌اند. افزون‌براین، فرصتی فراهم شده تا کیفیت اجناس ایرانی نیز درمقایسه‌با سال‌های قبل بهبود یابد. ظاهرا همه‌ی عوامل دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند تا بازار کالاهای ایرانی رونق بهتری پیدا کند.  

برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان در این فصل پررونق چه راهکارهایی وجود دارد؟ برپایی نمایشگاه‌های فصلی و خرید ازطریق فروشگاه‌ها و مغازه‌ها و مراجعه به مراکز تجاری و بازارهای مختلفِ سطح شهر، درعین مفیدبودن مشکلاتی نیز دارند. مصرف‌کنندگان برای تهیه‌ی اقلام موردنیاز خود مجبورند در ساعات مشخصی از شبانه‌روز در ترافیک تردد کنند. گاهی برخی محصولات نایاب هستند و خریدار مجبور است برای تهیه‌ی کالای لازمش کیلومترها مسافت را طی کند.  

باسلام راهکاری نوین دراختیار هر دو طیف خریدار و فروشنده قرار داده تا هم خریدار و هم فروشنده با صرف کمترین انرژی و زمان بتوانند مبادلات تجاری‌شان را انجام دهند. 

باسلام

باسلام؛ پل ارتباطی بین خریدار و فروشنده  

باسلام بازار اجتماعی آنلاین برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان با هدف ارائه‌ی خدمات و محصولات متنوع است. مصرف‌کنندگان می‌توانند ازطریق باسلام، کالاهای اصیل و سالم را خریدوفروش کنند. باسلام می‌تواند همه‌ی نیازهای کاربران را چه به‌عنوان مصرف‌کننده و چه به‌عنوان تولیدکننده برطرف کند. اگر طی روز به‌دلیل مشغله‌ی زیاد فرصت ندارید خرید کنید و همواره آرزو می‌کنید ای کاش راهی برای خرید در ساعات مختلف شبانه‌روز وجود داشت، بازار اجتماعی آنلاین باسلام پاسخ‌گوی نیاز شما است. 

ازآنجاکه بازار اجتماعی آنلاین باسلام محدودیت مکانی ندارد، کاربران می‌توانند کالاهای دلخواهشان را از استان‌ها و شهرها و حتی روستاهای مختلف تهیه کنند. اگر کالایی خاص مدنظرتان است؛ ولی برای تهیه‌ی آن مجبورید کیلومترها سفر کنید، بازار آنلاین باسلام محدودیت‌های ارتباطی را برداشته و خریداران و فروشندگان در استان‌ها و شهرها و روستاهای مختلف می‌توانند در این بازار کشوری با یکدیگر درارتباط باشند. 

باسلام؛ صرفه‌جویی در زمان و انرژی 

باسلام بازار خرید‌وفروش محصولات ایرانی است؛ بازاری بر بستر اینترنت که بیش از ۳۲،۰۰۰ کالا و خدمت مختلف در آن ارائه می‌شود. معمولا یکی از مشکلات خرید در ماه‌های پایانی سال، ترافیک شدید مراکز خرید است. باسلام به کاربران کمک می‌کند بدون اینکه دغدغه‌ی ازدحام و ترافیک خیابان‌ها را داشته باشند، بتوانند در هر ساعتی از شبانه‌روز و درحالی‌که روی مبل خانه‌شان لم داده‌اند و چای می‌نوشند، خرید کنند. 

با کمک باسلام هم در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود و هم در انرژی شما.

باسلام

تنوع محصولات و برداشتن مرزها و محدودیت‌ها

باسلام بازار آنلاینی است که تولیدکنندگان خانگی، محلی، روستایی، شهری و کسب‌وکارهای کوچک‌وبزرگ در آن حضوری فعال دارند. برخی از محصولاتی که ممکن است در شرایط عادی پیداکردنشان سخت باشد، با کمک باسلام در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت دراختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. محدودیت‌های فیزیکی و جغرافیایی با کمک بازار آنلاین باسلام برداشته شده است. برای مثال، وقتی در منزل جلوِ تلویزیون نشسته‌اید، می‌توانید از جای‌جای ایران نایاب‌ترین محصولات را بخرید. 

باتوجه‌به اینکه در بازار آنلاین باسلام محصولاتی همچون موادغذایی، بهداشتی و آرایشی، محصولات فرهنگی، لوازم خانگی، پوشاک، صنایع دستی و عطاری فروخته می‌شود، تنوع محصولات این بازار آنلاین بی‌نظیر است. بازار آنلاین باسلام، بازار خوداشتغالی به‌صورت نوین را به‌تصویر می‌کشد. با کمک باسلام می‌توانیم چرخ اقتصاد را خودمان بچرخانیم. 

عضویت در باسلام رایگان است و علاقه‌مندان با واردکردن شماره‌ی تلفن‌همراهشان می‌توانند در آن عضو شوند. بعد از عضویت، فروشندگان می‌توانند برای خود غرفه بسازند و محصولات خود را بفروشند. خریداران نیز می‌توانند محصولات مختلف را جست‌وجو کنند و از تخفیف‌های باسلام اطلاع یابند. 

بخش‌های مختلف باسلام

باسلام دو بخش اصلی دارد: «خرید» و «فروش». در قسمت خرید، بیش از ۳۲،۰۰۰ محصول در باسلام بارگذاری شده است و خریداران با مراجعه به این قسمت می‌توانند اجناس دلخواهشان را بخرند. بخش خرید با عنوان بازارگردی این بخش‌های مختلف را شامل می‌شود: ۱. صنایع دستی؛ ۲. محصولات غذایی؛ ۳. آرایشی و بهداشتی؛ ۴. محصولات فرهنگی؛ ۵. لوازم خانگی؛ ۶. عطاری؛ ۷. پوشاک.

در بخش دیگری نیز محصولات تخفیف‌دار برای خریداران مشخص شده است. باسلام برای کاربرانی که از آن خرید می‌کنند، مزایایی درنظر گرفته است. باسلام تضمین می‌کند تا ۷ روز پس از فروش کالا، درصورت نارضایتی کاربر پول را به وی بازمی‌گرداند. تضمین بازگشت پول درکنار فروش محصولات منحصربه‌فرد و کالاهای دست‌ساز و خاص و نیز خرید بی‌واسطه و از تولید به مصرف از تولیدکنندگان ایرانی از مزایای اصلی باسلام است.

فروشندگان در باسلام می‌توانند غرفه بزنند و خریداران می‌توانند وارد غرفه‌های آنلاین فروشندگان شوند و تنوع محصولات آن غرفه را مشاهده کنند. باسلام علاوه‌بر بازار آنلاین خریدوفروش، وبلاگ هم دارد که در قالب مطالب کوتاه و خواندنی، اطلاعات موردنیاز کاربران را دراختیارشان قرار می‌دهد.  

درنظر داشته باشید باسلام با فروشگاه‌های اینترنتی تفاوت دارد. باسلام مسئولیت انبار محصولات و ارسال آن‌ها را برعهده ندارد؛ بلکه بر فرایند خریدوفروش نظارت می‌کند و بستری را دراختیار خریدار و فروشنده قرار می‌دهد تا بتوانند با یکدیگر درارتباط باشند. باوجوداین، یکی از رسالت‌های مهم باسلام «رضایت مشتریان» است. اگر سفارش مشتری سالم به‌دستش نرسیده باشد، اگر محصول سفارش داده شده با آنچه در بازار باسلام گذاشته شده، متفاوت است، اگر محصول براساس آنچه در بازار باسلام گفته‌شده، کیفیت لازم را نداشته باشد یا حتی اگر سفارش بسیار دیر به‌دست مشتری رسیده باشد یا هر مشکل دیگری که باعث شده خریدار راضی نباشد، تیم تخصصی و تمام‌وقت باسلام موضوع شکایت را پیگیری می‌کند. 

نکات مثبت

  • تنوع محصولات و خدمات برای خریدوفروش
  • عضویت ساده و رایگان
  • رابط کاربری ساده 
  • تضمین بازگشت پول
  • نظارت بر اصالت کالا 

نکات منفی

  • پشتیبانی‌نکردن از سیستم‌عامل iOS

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور وب‌سایت

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات