اینستاگرام قابلیت Close Friends را برای بخش استوری معرفی کرد

جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کاربران اینستاگرام به‌لطف ویژگی جدید Close Friends خواهند توانست استوری‌های خود را فقط با گروه مشخصی از دنبال‌کنندگانشان به‌اشتراک بگذارند.
تبلیغات

اینستاگرام ساعاتی پیش قابلیت جدیدی به‌نام Close Friends را رونمایی کرد. این قابلیت که مخصوص بخش استوری‌ها است، به کاربر امکان می‌دهد حریم خصوصی‌اش را برای به‌اشتراک‌گذاشتن استوری مشخص کند. با بهره‌گیری از این قابلیت جدید، کاربر خواهد توانست استوری‌های شخصی‌ترش را با گروه مشخصی از دوستان صمیمی‌اش به‌اشتراک بگذارد؛ درحالی‌که بقیه‌ی افراد حاضر در فهرست دنبال‌کنندگانش از انتشار آن استوری باخبر نشوند. 

Instagram طی بیانیه‌ای اعلام کرده که کاربران می‌توانند با ویژگی کلوز فرندز استوری‌های شخصی را با هرکس که می‌خواهند، به‌اشتراک بگذارند. برای استفاده از این ویژگی فقط کافی است افرادی را که می‌‌خواهید، به فهرست Close Friends اضافه کنید. شما کنترل کاملی روی این فهرست خواهید داشت و هیچ‌کس نمی‌تواند درخواست حضور در این فهرست را ثبت کند.

به‌علاوه، اگر فردی شما را به فهرست دوستان نزدیک خود اضافه کند، دایره‌ی سبز حاوی ستاره‌ای سفید درکنار عکس پروفایل او (تنها در بخش استوری‌ها) ظاهر خواهد شد. راه دیگری که می‌توان به‌واسطه‌ی آن از حضور در فهرست دوستان نزدیک فردی باخبر شد، این است که Story او را بازکنید. اگر همانند تصویر زیر، آن دایره‌ی سبزرنگ را در قسمت پایینی استوری مشاهده کردید، یعنی شما در فهرست دوستان نزدیک او حضور دارید.

کاربران اینستاگرام ازاین‌پس خواهند توانست کنترل کاملی روی استوری‌های خود داشته باشند. این قابلیت فقط برای بخش استوری‌ها دردسترس است و صحبتی از انتشار آن برای پست‌های معمولی به‌میان نیامده است. با‌این‌حال، امکان اضافه‌شدن آن به بخش پست‌ها نیز در آینده وجود خواهد داشت.

شما کاربران عزیر می‌توانید دیدگاه‌های خود را درباره‌ی قابلیت جدید اینستاگرام با زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات