کاربران سرویس وایبر از مرز ۱۰۰ میلیون گذشت

سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
پیام‌رسان وایبر ضمن خبر انتشار نسخه‌ی تحت ویندوز فون اعلام کرد که از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر عبور کرده است.
تبلیغات

وایبر (Viber) سرویس تلفن اینترنتی و پیامک رایگانی است که در بین کاربران آندروید و اپل، طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. به تازگی تعداد کاربران وایبر از مرز یکصد میلیون نفر گذشته است، که رقمی چشمگیر و نقطه عطفی برای این سرویس اینترنتی به حساب می‌آید.

وایبری‌ها برای گرامی‌داشت این رویداد بی‌نظیر قصد دارند تا نسخه اختصاصی وایبر برای تلفن‌های هوشمند لومیا را رونمایی کند. این رویداد را می‌توان اتفاقی مبارک و میمون برای این دست کاربران دانست چرا که پیش از آن، استفاده از چنین امکاناتی تنها به ارسال و دریافت پیامک محدود بود.

از این پس کاربران گوشی‌های لومیا نیز قادرند تا از تمامی مزایای سرویس تلفن اینترنتی وایبر بهره ببرند، خصوصیتی که مدتها است آندروید و اپل‌بازها از آن بهره شایسته و بایسته را برده‌اند. از طرف دیگر با گسترش همکاری کمپانی وایبر و نوکیا با یکدیگر، قرار است نسخه‌ای از این برنامه که تنها قادر به تبادل پیامک در بستر اینترنت است برای کاربران مبتنی بر پلتفرم S40، سیمبیان و بادا نیز طراحی و به بازار معرفی شوند.

جالب است بدانید از سال 1999 میلادی تاکنون بیش از 1.5 میلیارد دستگاه از گوشی‌های نوکیا مبتنی بر S40 در اقصی نقاط جهان به فروش رفته است و با توجه به علاقه خاص هندی‌ها به گوشی نوکیا آشا (Asha)، سیستم‌عامل S40 هنوز از محبوب‌ترین سیستم عامل‌های موبایل در مناطقی چون هندوستان به حساب می‌آید.

هنوز مشخص نیست که وایبر چه زمانی برنامه کاربردی خود را برای گوشی‌های مبتنی بر ویندوز فون 8 عرضه خواهد کرد؛ اما پیشبینی‌ها برای عرضه گوشی لومیا 920 و 820 در اواخر سال جاری میلادی، خود مبین فرصت تازه‌ای از همکاری اختصاصی شرکت‌ فنلاندی نوکیا و وایبر است.

گفتنی است به کمک وایبر می‌توانید با دوستان خود که از گجت‌های آندرویدی یا اپلی استفاده می‌کنند، در هر کجای دنیا که باشند با بهره از بستر اینترنت، تماس رایگان تلفنی گرفته یا پیامک ارسال نمایید. جالب اینکه تمام امکانات این برنامه صد درصد رایگان بوده و هیچ تبلیغی نیز در کار نیست.

از این اخبار که بگذریم، مهمترین موضوعاتی که در کار با وایبر باید مد نظر داشته باشید این است که شماره خط، همان شناسه کاربری شما است. و اگر از طریق سرویس‌های GPRS به اینترنت دسترسی دارید، حتماً باید هزینه انتقال اطلاعات از این بستر را در نظر بگیرید. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود با بهره از اینترنت بر بستر وای-فای از تماس رایگان جهانی بهره‌مند گردید.

در صورتی که این برنامه را هنوز بر روی گجت آندرویدی‌تان یا آیفون و آیپد خود نصب نکرده‌اید می‌توانید با مراجعه به اینجا آن را به رایگان دریافت و نصب کنید. پس از نصب و فعالسازی، وایبر شماره تلفن‌های موجود در گوشی‌تان را بررسی کرده و دوستانی که از وایبر استفاده می‌کنند را به شما معرفی می‌نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات