کدهای اینستاگرام به ویژگی تماس صوتی و تصویری اشاره دارند

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی جدید اپلیکیشن اینستاگرام حاوی قطعه کدهای جدیدی است که به ویژگی تماس صوتی و تصویری اشاره دارند.
تبلیغات

اینستاگرام جزو معدود شبکه‌های اجتماعی‌ است که در مدت کوتاهی پس از انتشار، محبوبیت زیادی بین کاربران برای خود دست و پا کرد. حال در راستای حفظ کاربران کنونی و افزایش جامعه‌ی کاربری این شبکه‌ی اجتماعی، به‌ نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان اینستاگرام به‌فکر اضافه‌ کردن ویژگی تماس صوتی و تماس تصویری در آینده‌ای نزدیک هستند.

وب‌سایت تک‌کرانچ با بررسی کد منبع نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن، به آیکون‌ها و کدهایی دست پیدا کرده است که مستقیماً به ویژگی‌های ذکرشده مربوط می‌شوند. فعلاً این اطلاعات تنها در نسخه‌ی اندروید یافت شده است. تاکنون مسئولان اینستاگرام هیچگونه بازخوردی نسبت به این موضوع نشان نداده‌اند.

تماس اینستاگرام

همان‌طور که مطلع هستید، شیوه‌ی کارکرد اینستاگرام بر مبنای عکس‌ است. حال به‌ نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن در صدد ایجاد تغییر در نحوه‌ی تعامل کاربران با یکدیگر هستند. پیش‌تر برای ارتباط با دوستان، تنها امکان ارسال پیام‌های متن‌محور وجود داشت؛ اما به‌ نظر می‌رسد که به‌زودی، کاربران حقِ انتخاب بیشتری در نحوه‌ی تعامل با دوستانشان داشته باشند.

دیدگاه خود را درباره‌ی این ویژگی با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید. به‌نظر شما اضافه‌ شدن ویژگی یادشده می‌تواند مفید واقع شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات