بهترین برنامه‌ها و ابزارها برای دانلود ویدئوهای فیسبوک با گوشی و کامپیوتر

جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
دانلود ویدیو از فیسبوک
اپلیکیشن‌ها و ابزارهای آنلاین مختلفی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای دانلود ویدیوهای فیسبوک استفاده کنید.
تبلیغات

شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و اینستاگرام امکان دانلود مستقیم ویدیوهای منتشر شده در این پلتفرم‌ها را ارائه نمی‌دهند. به‌همین دلیل ابزارهای مختلفی برای دانلود محتوا از این برنامه‌های اجتماعی منتشر شده که هرکدام مزیت‌های خاص خود را دارند.

این مقاله در مرداد ۱۴۰۲ به‌روزرسانی شده است.

پیش‌از این روش دانلود ویدیوهای اینستاگرام را آموزش داده‌ایم و در این مقاله قصد داریم بهترین برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها را برای دانلود ویدیوهای فیسبوک به شما معرفی کنیم.

بهترین برنامه‌های موبایلی برای دانلود ویدیوهای فیسبوک

ابتدا بهترین اپلیکیشن‌های اندروید و iOS را برای دانلود ویدیوهای فیسبوک معرفی می‌کنیم.

SnapTube

برنامه Snaptube

SnapTube یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای دانلود ویدیو از فیسبوک است که براساس اطلاعات وب‌سایت رسمی آن، بیش‌از ۴۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه امکان دانلود آسان ویدیو و موسیقی از فیسبوک را با کیفیت‌های مختلف فراهم می‌کند و علاوه‌براین می‌توانید برای دانلود ویدیوهای یوتیوب، اینستاگرام، دیلی‌موشن، توییتر و ده‌ها پلتفرم مطرح دیگر از اپلیکیشن مذکور استفاده کنید.

SnapTube همچنین پخش‌کننده‌ی داخلی دارد و امکان پخش فایل‌های دانلودشده را بدون نیاز به برنامه‌های مجزا فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های جذاب این اپلیکیشن می‌توان به مدیر فایل داخلی و امکان پخش ویدیو با حالت تصویر در تصویر اشاره کرد.

FastVid

برنامه FastVid

FastVid ابزاری بسیار قدرتمند برای دانلود ویدیوهای فیسبوک است که رابط‌کاربری ساده و سریعی دارد. شما می‌توانید با این برنامه، ویدیوهای فیسبوک را با چند روش دانلود کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید آدرس ویدیوی موردنظر را وارد برنامه کنید تا لینک دانلود آن را به شما ارائه دهد. در این شرایط نیازی نیست وارد حساب کاربری خود شوید.

علاوه‌براین می‌توانید با اشتراک‌گذاری آدرس ویدیوهای فیسبوک با FastVid، محتوای موردنظر را به‌سرعت روی حافظه‌ی گوشی خود دانلود کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از مرورگر داخلی FastVid وارد حساب کاربری خود شوید و با باز کردن پست‌های حاوی ویدیو، ابزاری برای دانلود در دسترس شما خواهد بود.

Video Downloader for Facebook

برنامه video downloader for facebook

Video Downloader for Facebook یکی از بهترین برنامه‌ها برای دانلود ویدیوهای فیسبوک است. این برنامه به‌طور شگفت‌انگیزی سریع است و به‌صورت کاملاً رایگان دردسترس شما قرار دارد. شما می‌توانید لینک ویدیوی موردنظر را به این ابزار ارائه دهید تا ویدیوی موردنظرتان را دانلود کند. این اپلیکیشن همچنین مرورگر داخلی دارد که هنگام مشاهده‌ی پست‌های حاوی ویدیو، ابزاری برای دانلود آن دراختیارتان قرار خواهد داد.

از دیگر ویژگی‌های Video Downloader for Facebook، رابط کاربری بسیار سرراست آن است که به شما کمک می‌کند بدون نیاز به طی کردن مراحل پیچیده، ویدیوهای موردنظرتان را از فیسبوک دانلود کنید.

HD Video Downloader

برنامه HD Video Downloader

HD Video Downloader به شما اجازه می‌دهد ویدیوهای فیسبوک را با کیفیت استاندارد (SD) یا وضوح بالا (HD) دانلود کنید. امکان اشتراک‌گذاری مستقیم ویدیوهای فیسبوک با این برنامه وجود دارد تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را دانلود و روی حافظه‌ی دستگاه خود ذخیره کنید.

برنامه‌ی HD Video Downloader سرعت بالایی دارد و رابط کاربری آن جذاب است. در واقع بلافاصله پس‌از راه‌اندازی برنامه می‌توانید با آن کار کنید و نیاز به انجام مراحل مختلف برای دانلود ویدیوهای فیسبوک ندارید.

All Socials Video Downloader

برنامه All Social Downloader

All Socials Video Downloader همان‌طور که از نام آن پیدا است، برای دانلود ویدیو از شبکه‌های اجتماعی ازجمله فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و تیک‌تاک طراحی شده است.

برنامه‌ی All Socials Video Downloader درواقع یکی از قدرتمندترین ابزارهای دانلود ویدیو است که می‌توانید ازطریق ارائه‌ی پیوند پست‌های حاوی ویدیو در فیسبوک و سایر شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی شده به آن، محتوای موردنظر را به‌راحتی روی دستگاه خود ذخیره کنید. این برنامه امنیت بالایی دارد و از همه‌ی فرمت‌های تصویری با وضوح HD پشتیبانی می‌کند و مهم‌تر از همه هیچ واترمارکی روی آن‌ها قرار نمی‌دهد.

بهترین وب‌سایت‌ها برای دانلود ویدیوهای فیسبوک

در ادامه برخی از بهترین وب‌سایت‌ها را برای دانلود ویدیوهای فیسبوک به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید ازطریق مرورگر وب روی کامپیوتر، دستگاه‌های اندروید و iOS از آن‌ها استفاده کنید.

SnapSave

وب سایت SnapSave

ازنظر ما SnapSave یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای دانلود ویدیوهای فیسبوک است. این ابزار آنلاین بسیار قدرتمند بوده و رابط‌کاربری فوق‌العاده جذاب و ساده‌ای دارد. شما می‌توانید علاوه‌بر ویدیوهای فیسبوک، محتوای تصویری موجود در شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل تیک‌تاک و اینستاگرام را نیز با این وب‌سایت دانلود کنید.

SnapSave از دانلود ویدیو با کیفیت بالا ازجمله Full HD، 2K و حتی 4K پشتیبانی می‌کند. بدین‌ترتیب می‌توانید کلیپ‌های موردنظرتان را روی گوشی یا رایانه ذخیره کرده و بدون نیاز به اتصال اینترنتی آن‌ها را تماشا کنید. مهم‌تر اینکه برای استفاده از این ابزار جذاب نیازی به نصب هیچ برنامه‌ی اضافه‌ای روی گوشی اندروید یا آیفون خود ندارید.

FDown

وب سایت FDown

FDown یکی دیگر از وب‌سایت‌های کاربردی برای دانلود ویدیوهای فیسبوک است. این ابزار نیز مثل نمونه‌های مشابه رابط کاربری سرراستی دارد و برای استفاده از آن باید لینک پست موردنظر را از فیسبوک در باکس بالای صفحه وارد کنید.

وب‌سایت FDown امکان دانلود ویدیوهای فیسبوک را با چندین کیفیت دراختیار شما قرار می‌دهد و علاوه‌براین امکان دانلود ویدیوهای توییتر را نیز فراهم کرده است. یکی از مهم‌ترین امکانات این وب‌سایت، افزونه‌ی مرورگر کروم است که با نصب آن حتی بدون نیاز به بازدید از وب‌سایت می‌توانید ویدیوهای موجود در فیسبوک را به‌راحتی روی کامیپوتر خود ذخیره کنید.

Getfvid

وب سایت Getfvid

Getfvid یکی از محبوب‌ترین ابزارهای آنلاین برای دانلود ویدیو از شبکه‌های اجتماعی ازجمله فیسبوک و تبدیل آن به فایل‌های MP4 یا MP3 است. این وب‌سایت کاملاً رایگان بوده و می‌توان به‌راحتی و بدون نیاز به نصب هیچ برنامه‌ی اضافه‌ای از آن روی کامپیوتر، تبلت و گوشی‌های هوشمند استفاده کرد.

برای دانلود ویدیو ازطریق Getfvid کافی است پیوند URL ویدیو موردنظر را در کادر متنی بالای این وب‌سایت وارد کرده و روی دکمه‌ی Download کلیک کنید. گفتنی است برای استفاده از این ابزار جذاب حتی نیازی به ثبت‌نام ندارید.

FDownloader

وب سایت FDownloader

FDownloader یکی ابزار آنلاین بسیار قدرتمند برای دانلود ویدیو از فیسبوک است که از کیفیت‌های بالا نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با این وب‌سایت ویدیوهای فیسبوک را با کیفیت Full HD، 2K و 4K دانلود کنید.

FDownloader همچنین امکان تبدیل مستقیم و آسان ویدیوها به فایل‌های صوتی MP3 را فراهم کرده است و امکان استفاده از آن روی کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS وجود دارد. برای استفاده از این وب‌سایت نیز نیازی به ثبت‌نام ندارید و مهم‌تر اینکه به‌طور کاملاً رایگان ارائه شده است.

سوالات متداول زومیت

  • سریع‌ترین روش برای دانلود ویدیوهای فیسبوک چیست؟

    وب‌سایت‌های آنلاین مثل SnapSave یا FDownloader ازجمله سریع‌ترین روش‌ها برای دانلود ویدیوهای فیسبوک است که نیاز به ثبت‌نام یا نصب هیچ برنامه‌ای ندارند و علاوه‌براین می‌توان ازطریق کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS از آن‌ها استفاده کرد.

  • بهترین برنامه برای دانلود ویدیو از فیسبوک روی اندروید و iOS کدام است؟

    برنامه‌ی MyMedia یکی از قدرتمندترین ابزارها برای دانلود و تماشای ویدیوهای فیسبوک است که هم برای سیستم‌عامل اندروید و هم برای سیستم‌عامل iOS به‌طور رایگان منتشر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات