گوگل ترنسلیت بروزرسانی شد؛ پشتیبانی از اسپلیت ویو و زبان عربی در ترجمه تصویری

پنج‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
گوگل ترنسلیت به تازگی بروزرسانی شده است و گوگل ویژگی‌های جدیدی به آن افزوده است تا کاربران راحت‌تر از قبل به ترجمه متون خود بپردازند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل به تازگی در آپدیتی جدید برای اپلیکیشن گوگل ترنسلیت، زبان عربی را به ترجمه تصویری افزوده است. با این بروزرسانی گوگل ترنسلیت از اسپلیت ویو (Split View) در آیپد پشتیبانی خواهد کرد.

قابلیت اسپلیت ویو در iOS 9 و برای آیپد ایر ۲ در دسترس است. کاربر توسط این قابلیت می‌تواند صفحه را به دو قسمت تقسیم کرده و در هر قسمت یک اپلیکیشن را اجرا نماید همچنین امکان جابجایی بین دو قسمت نیز برای کاربر وجود دارد. به لطف آپدیت جدید در گوگل ترنسلیت شاهد پشتیبانی از اسپلیت ویو هستیم و کاربران می‌توانند با قرار دادن گوگل ترنسلیت و یک اپلیکیشن دیگر درکنار آن ساده‌تر از قبل به ترجمه متون خود بپردازند.

۲

ترجمه تصویری گوگل به کاربر این امکان را می‌دهد که با دوربین گوشی و بدون نیاز به تایپ کردن به ترجمه متن بپردازید. برای این کار کافی است بر روی آیکون دوربین در گوگل ترنسلیت کلیک کنید و دوربین گوشی را به سمت متن موردنظر خود بگیرید تا به صورت آنی ترجمه متن مورنظرتان را ببینید. گوگل ترنسلیت در حال اضافه کردن زبان‌های مختلف به این قابلیت است و فعلا زبان فارسی این قابلیت را پشتیبانی نمی‌کند. در آپدیت اخیر شاهد اضافه شدن زبان عربی به این قابلیت هستیم و کاربر برای ترجمه بین زبان‌های عربی و انگلیسی (آلمانی) می‌تواند از این قابلیت کمک بگیرد.

 

 

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات