با نرم‌‌افزار همه کاره MP3 Toolkit، زنگ موبایل بسازید

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
با این نرم‌افزار فایل‌های صوتی خود را برش زده و بخش مورد نظر خود را به زنگ گوشی تبدیل کنید.
تبلیغات

حتما بسیار اتفاق افتاده که بخواهید فرمت یک فایل صوتی را تغییر دهید تا روی دستگاه خاصی قابل پخش باشد یا بنا به دلایل مختلف مثل کمبود فضا بخواهید نرخ بیت یا کانال صوتی فایل صوتی را تغییر دهید، یا بخواهید قسمتی از آن را بریده و به عنوان زنگ موبایل استفاده کنید. حتی ممکن است بخواهید برچسب‌های موزیک‌هایتان را تغییر دهید تا منظم‌تر شوند. انجام همه این‌ کار‌ها با نرم‌افزار MP3 Toolkit میسر است.

اگر اهل موسیقی هستید، حتما باید یک ویرایشگر صوتی روی کامپیوتر خود داشته باشید، حتی اگر فقط برای انجام کار ساده‌ای چون ساختن زنگ تلفن باشد. نگاهی به نرم افزار مجانی MP3 Toolkit بیاندازید. این برنامه چند ویژگی کوچک دارد که می‌تواند انجام بسیاری از کارها را برایتان ساده کند.

حجم نرم‌افزار MP3 Toolkit تقریبا 10.5 مگابایت است. صفحه ابتدایی این نرم‌افزار شش ابزار را نمایش می‌دهد که در ادامه در مورد این ابزارها توضیحاتی ارائه شده است.

لینک دانلود نرم افزار MP3Toolkit

ابزارهای MP3 Toolkit که به خوبی در این جعبه نرم‌افزاری چیده شده‌اند، قادرند فایل‌های MP3 را تبدیل، Rip، ویرایش، ادغام و ضبط کرده و یا آنها را از نقطه مورد نظر شما، برش دهند.

کافی‌است نشانگر ماوس‌تان را روی هر دکمه ببرید تا پیش‌نمایش و توضیح کوتاهی را مشاهده نمایید.

این برنامه به غیر از فرمت MP3 اکثر فرمت‌های محبوب صوتی و تصویری مثل WMA، WMV، MP4، WAV، OGG، FLV، MOV، M4P، M4A و ... را نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین از فرمت‌های صوتی کیفیت بالای FLAC و APE نیز پشتیبانی می‌کند. این گستره پشتیبانی از فرمت‌های مختلف به همراه شش ابزار کاربردی این برنامه، تقریبا هر آنچه که برای تبدیل فایل صوتی به فرمت قابل پخش برای گوشی‌تان نیاز دارید را پوشش می‌دهد. همچنین ساخت زنگ تلفن و تغییر اطلاعات تگ‌های آهنگ‌ها، یا Rip کردن سی دی های صوتی، ضبط صداها یا ادغام قطعات صوتی برای تولید یک فایل MP3 و ... با استفاده از این ابزار امکان‌پذیر است.

زمانیکه وارد هر کدام از شش ابزار این برنامه می‌شوید، آیکون‌های بزرگ و مرتب و رابط کاربری منظم و عملکرد ساده و واضح آن‌ را تحسین می‌کنید. حتی اگر اینگونه نباشد، با قسمت Help آن فقط یک کلیک فاصله دارید.

mp3toolkit02

می‌توان توضیحات کاملی برای هر یک از ابزارهای MP3 Toolkit نوشت، اما صفحه اول این نرم‌افزار فهمیدن همه چیز را بسیار ساده کرده است. بنابراین مطلب را به ذکر چند نکته محدود می‌کنیم.

MP3 Toolkit می‌تواند مجموعه دستورات مختلف را روی فایل‌های شما اعمال کند. بنابراین می‌توانید یک پوشه را به محیط ابزار بکشید تا این نرم‌افزار کار تبدیل، تگ‌گذاری، ویرایش و ادغام را برایتان انجام دهد. همچنین می‌توانید در حالی که فایل‌های صوتی‌تان را تبدیل می‌کنید، نرخ بیت و کانال صوتی آنها را نیز تغییر دهید.

برش فایل‌های MP3 گاهی اوقات کمی دشوار است. اما همانطور که در تصویر زیر می‌بینید با استفاده از MP3 Toolkit به راحتی می‌توانید نقطه آغاز و پایان را انتخاب کنید، MP3 را ببرید و در فرمت‌های MP3، WAV، WMA و یا AMR ذخیره کنید.

mp3toolkit03

یکی از ابزار‌های این‌ نرم‌افزار، MP3 Recorder نام دارد که به شما این امکان را می دهد تا هر صدایی را به طور مستقیم از میکروفون به فرمت MP3 ضبط کنید. محدودیت زمانی برای آن وجود ندارد و می‌توانید استریم‌های آنالوگ را نیز از کارت صوتی خود ضبط کنید. به این ترتیب زمانی که در حال شنیدن یک پادکست‌ غیرقابل دانلود هستید، اصلا نگران نباشید. چراکه MP3 Toolkit در خدمت شماست.

در پایان، ابزار تگ گذاری MP3 Toolkit شما را در مرتب ساختن مجموعه موسیقی‌تان یاری می‌کند. این ابزار اجازه می‌دهد تا فایل‌هایتان را به طور دلخواه با نام فایل و فرمت ID3 برچسب بزنید. اما اطلاعات برچسب ها را به طور خودکار دانلود نمی‌کند.

mp3toolkit04

MP3 Toolkit روی ویندوز XP،ویستا،۷ و حتی ویندوز ۸ کار می‌کند.

بد نیست شما هم آن را امتحان کنید و به ما اعلام کنید قصد دارید آن را نگه دارید یا ویرایشگرهای صوتی دیگری که ساده‌تر و بهتر هستند را ترجیح می‌دهید. اگر ویرایشگر صوتی بهتری سراغ دارید، در بخش نظرت به سایر کاربران اطلاع رسانی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات