زوم‌اپ: ES File Explorer را از این پس با طراحی متریال تجربه کنید

جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ES File Explorer را شاید بتوان محبوب‌ترین اپلیکیشن مدیریت فایل در گوشی‌های اندروید دانست که به تازگی، به "طراحی متریال" نیز تزئین شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که در بالا و به نقل از توسعه دهندگان این اپلیکیشن خواندید، ES File Explorer سرانجام به طراحی متریال مجهز شده و از ظاهر یکنواخت خود کمی فاصله گرفته است. با این حال نکته ای که در این میان وجود دارد، تعریف مبهم تیم توسعه دهنده‌ی ES File Explorer، یا شاید استفاده‌ی تبلیغاتی آن‌ها از "متریال دیزاین" است چرا که با اولین ورود به اپلیکیشن، به این موضوع پی خواهید برد که ظاهر جدید ES File Explorer را بیشتر می‌توان فلت دانست تا متریال.

متاسفانه با وجود آنکه تیم توسعه دهنده‌ی این برنامه از لفظ طراحی متریال برای این بروزرسانی خود استفاده کرده اند، در عمل نشانه‌های بسیار کمی از این سبک طراحی در نسخه‌ی جدید ES File Explorer قابل مشاهده است. تنها یک مقایسه‌ی کوچک بین فایل منیجرهای متریال همچون "Amaze File Manager" یا "MK Explorer" با ES File Explorer جدید کافی است تا متوجه شویم چقدر این طراحی جدید از متریال اصیل فاصله دارد.

esex2

با این حال غیر قابل انکار است که ES File Explorer حالا یک فایل منیجر زیباتر به حساب می‌آید و با طراحی و رنگ‌های فلتی که به خود اضافه کرده است، سرانجام پس از مدت‌های طولانی به درخواست طرفداران خود مبنی بر تغییر ظاهر و ایجاد تنوع در محیط اپلیکیشن پاسخ قابل قبولی داده است. استفاده از آیکون‌های فلت برای پوشه‌ها و فایل ها، جایگزینی منوی پایین با یک دکمه‌ی شناور، تبدیل پس زمینه‌ی خاکستری به رنگی روشن تر و همچنین یکدست کردن محیط کاربری اپلیکیشن از ویژگی‌های دیگر این بروزرسانی جدید هستند. اگر شما نیز از کاربران ES File Explorer هستید، می توانید از طریق پلی استور برنامه خود را به جدیدترین نسخه بروزرسانی کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات