تعداد دانلود اسکایپ در گوگل پلی به یک میلیارد رسید

پنج‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اسکایپ که توجه چندانی از سوی مایکروسافت دریافت نمی‌کند در فروشگاه گوگل پلی بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است.
تبلیغات

اسکایپ روز به روز شکل و شمایل فرزند ناتنی مایکروسافت را به خود می‌گیرد؛ چرا که امروزه بسیاری از نرم‌افزارهای پیام‌رسان امکان برقراری تماس اینترنتی را فراهم کرده‌اند. سایر ویژگی‌های این پیام‌رسان نیز به محصولات دیگر مانند Microsoft Team راه پیدا کرده‌اند. از طرف دیگر، هرگونه تغییر در طراحی و قابلیت‌های این پیام‌رسان عموما با نارضایتی و اعتراض شدید کاربران همراه می‌شود.

اسکایپ

اما مایکروسافت در حال سرمایه‌گذاری روی این سرویس است و سریعا با افزودن تم‌های جدید و بهبود بخشیدن به عملکرد اسکایپ، به اعتراض کاربران پاسخ داده است.

خبر امیدوارکننده برای مایکروسافت این است که نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن اسکایپ در فروشگاه گوگل پلی بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است که این خود نشان از تعداد بالا و روزافزون کاربران این پیام‌رسان می‌دهد.

آمار رشد محبوبیت این سرویس چندان مشخص نیست؛ ولی دست‌ کم می‌دانیم که تعداد دانلود این برنامه، ۲ سال پیش به ۵۰۰ میلیون و هفته‌ی گذشته به یک میلیارد رسید.

 می‌توان مدعی شد که افزودن قابلیت Stories بود که این سرویس را محبوب‌تر کرد. امید است مایکروسافت به سرمایه‌گذاری روی این سرویس ادامه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات