نسخه‌ فیوژن 10 نرم ‎افزار VMware با پشتیبانی از تاچ بار برای مک عرضه می‌شود

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
VMware که محبوب برنامه‎نویسان و توسعه‎دهندگان است، به‌زودی با پشتیبانی از سیستم عامل مک های سیرا عرضه خواهد شد و از قابلیت‎های جدید محصولات اپل بهره خواهد گرفت.
تبلیغات

نسخه‌ی فیوژن ۱۰ نرم‎افزار کاربردی VMware برای سیستم عامل مک های سیرا اواخر مهرماه منتشر خواهد شد. این نسخه از تاچ‎بار پشتیبانی می‎کند و برای استفاده در آخرین نسخه از مک‎بوک پرو نیز بهینه‌سازی شده است. این نرم‌افزار هم‎چنین از فناوری بهبود گرافیک Metal 2 اپل بهره می‎گیرد تا بتواند در بالاترین سطح توانایی پردازش و رندرینگ باشد.

طراحی رابط کاربری در نسخه فیوژن ۱۰ تغییر کرده است و ابزاری برای مهاجرت از رایانه‎های شخصی مبتنی بر ویندوز نیز در آن قرار دارد. به کمک این برنامه می‎توان طیف وسیعی از سیستم عامل‎ها مانند ویندوز ۱۰ یا توزیع‎های گوناگون لینوکس را اجرا کرد. به نظر می‎رسد آپدیت کریترز پاییز ویندوز ۱۰ هم در این برنامه قابل اجرا باشد.

این محصول در نسخه‎ای مخصوص برای فعالان آی‎تی نیز عرضه خواهد شد. نسخه فیوژن ۱۰ پرو که توسعه‎دهندگان را هدف قرار داده، قابلیت‎های کنترل شبکه، پشتیبانی از ابزارهای توسعه و بهره‎گیری از قابلیت‎های امنیتی ویندوز را دارا است. انتظار می‎رود نسخه معمولی با قیمت ۷۹ دلار عرضه شود؛ درحالی‌که نسخه پرو دارای برچسب قیمت ۱۵۹ دلاری است. دارندگان نسخه فیوژن ۸.۵ نیز می‎توانند با پرداخت ۴۹ دلار برای نسخه معمولی و ۱۱۹ دلار برای نسخه حرفه‎ای از آخرین آپدیت ارائه‌شده بهره ببرند. افرادی که از ۳۰ مرداد تا ۱۰ آبان نسخه قدیمی را خریداری کنند، می‎توانند بدون پرداخت هزینه نسخه جدید را نصب کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات