زوم‌اَپ: تبدیل صفحات وب به PDF

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Website To PDF اپلیکیشنی بسیار کاربردی است که قادر است صفحات اینترنتی مورد نظر شما را به فایل PDF تبدیل کند تا برای بازخوانی صفحات مورد نظر در آینده و به صورت آفلاین، به مشکلی برخورد نکنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

بعد از نصب این اپلیکیشن کافیست تا هرگاه خواستار تبدیل وب‌سایت خاصی به فایل PDF بودید، لینک صفحه‌ی مورد نظر را کپی کرده، سپس با مراجعه به این برنامه و پیست کردن لینک مربوطه در کادر این اپلیکیشن، روی گزینه‌ی Convert کلیک کنید. بعد از چند لحظه، این اپلیکیشن لینک دانلود فایل PDF از وب‌سایت مورد نظر را به شما تحویل می‌دهد و شما بدون کوچکترین زحمتی، فایل PDF مورد نظر را دریافت خواهید کرد. راه دیگر و ساده‌تری که برای این کار وجود دارد استفاده از گزینه‌ی Share در منوی مرورگر و انتخاب نرم‌افزار Website To Pdf برای اشتراک‌گذاری فایل است. در این حالت بدون نیاز به کپی کردن URL سایت مورد نظر، فایل PDF شما شروع به آماده‌سازی می‌کند. از نقاط قوت این اپلیکیشن می‌توان به پشتیبانی از زبان فارسی، و سادگی رابط کاربری اشاره کرد که امکان ساخت فایل PDF را به صورت ساده و با سرعت بالا در اختیار شما قرار می‌دهد.

web2pd3f

ذخیره وب‌سایت‌ها بصورت فایل‌های PDF برای خواندن آفلاین، به اشتراک گذاشتن لینک مستقیم فایل‌های ساخته شده از طریق ایمیل، بلوتوث، وای فای و...، ادغام چندین وب‌سایت و صفحه‌ی اینترنتی در یک فایل PDF، دارای امکانات سفارشی‌سازی ظاهر فایل‌های PDF مانند: اضافه کردن شماره صفحه، حذف کردن پس زمینه و غیر‌فعال کردن لینک‌ها برای خلوت شدن متن‌ها تنها بخشی از امکانات بی‌نظیر این اپلیکیشن کاربردی می‌باشند. این برنامه در پلی‌استور دارای امتیاز قابل توجه 4.1 از 5 است و با قیمت 0.99 دلار به فروش می‌رسد. برای دانلود نسخه ی رایگان این اپلیکیشن که تنها تفاوت آن با نسخه‌ی پولی آن، عدم تبلیغات و ثبت لوگوی این برنامه روی فایل‌های PDF است، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات