امکان دریافت بروزرسانی کریترز برای تمامی کاربران ویندوز موبایل وجود دارد

شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر از کاربران گوشی‌های قدیمی مایکروسافت هستید، در ادامه نحوه‌ی دریافت آخرین بروزرسانی ویندوز موبایل ۱۰ را آموزش خواهیم داد.
تبلیغات

مایکروسافت به‌تازگی انتشار بروزرسانی Creators را برای کاربران گوشی‌های ویندوزی به سیستم عامل ویندوز موبایل ۱۰ آغاز کرده است. با این حال لیست رسمی اندک گوشی‌های قابل بروزرسانی، باعث ناراحتی کاربران این پلتفرم شده است. اما ظاهرا مایکروسافت به این دسته کاربران نیز اجازه‌ی دریافت آخرین بروزرسانی ویندوز موبایل ۱۰ را می‌دهد. البته این دسته از کاربران باید در نظر داشته باشند که دستگا‌ه‌ آن‌ها پس از دریافت آپدیت کریترز به‌طور رسمی پشتیبانی نمی‌شود و مایکروسافت مسئولیتی بابت مشکلات ایجادشده در این خصوص نمی‌پذیرد.

اگر از کاربران گوشی‌های قدیمی مجهز به سیستم عامل ویندوز موبایل ۱۰ هستید، برای دریافت آخرین بروزرسانی مایکروسافت باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا در برنامه‌ی Windows Insider مایکروسافت عضو شوید. برای دستیابی به این مهم، اپلیکیشن Windows Insider را از استور ویندوز دانلود کنید. پس از نصب اپلیکیشن آن را باز کنید و روی گزینه‌ی Get preview builds بزنید. در این مرحله باید نوع اشتراک خود در سرویس اینسایدر مایکروسافت را تعیین کنید. 

اینسایدر ویندوز 10 موبایل

پس از انتخاب نوع اشتراک و تأیید آن در مرحله‌ی بعدی، گوشی شما ریستارت خواهد شد و سپس با مراجعه به بخش آپدیت، قادر خواهید بود از آخرین بروزرسانی ویندوز موبایل ۱۰ بهره ببرید.

در صورتی که از بروزرسانی Creators در دستگاه خود راضی نبودید، امکان بازگشت به نسخه‌ی قبلی ویندوز موبایل ۱۰ وجود دارد. برای این کار، از طریق ابزار Windows Device Recovery گوشی خود را فلش کنید تا از برنامه‌ی اینسایدر مایکروسافت خارج شوید و با اپلیکیشن Upgrade Advisor،‌ آخرین بروزرسانی منتشرشده برای گوشی خود را دریافت کنید. 

سیاست در پیش‌گرفته‌ی مایکروسافت به این نحو است که کاربران خود را از دریافت آخرین بروزرسانی‌ها منع نخواهد کرد. کاربران گوشی‌های قدیمی ویندوز موبایل مانند لومیا ۹۳۰ و ۱۵۲۰ می‌توانند با روش بالا همچنان از جدید‌ترین بروزرسانی‌ها برای سیستم عامل خود بهره ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات