بازی موبایل Candy Crush Saga؛ دنیای جذاب آب نباتی

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
Candy Crush Saga یکی از بهترین بازی‌های تولید شده برای گوشی‌های موبایل است که در سبک Matching3 و  برای پلت‌فرم‌های اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزموبایل منتشر شده است. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

Candy Crush Saga را به جرات می‌توان یکی از بزرگترین بازی‌های موبایل دانست که نسخه‌ی اندروید آن به تنهایی نزدیک به ۱ میلیارد بار از پلی‌استور گوگل دانلود شده است. این رقم به قدری بزرگ است که بدون توجه به نام یا اسکرین شات بازی "باید" آن را دانلود کرد چراکه ۱ میلیارد دانلود آن هم تنها در بین کاربران اندرویدی عددی نیست که بتوان با سادگی از آن گذشت. این بازی نیز مانند اکثر تولیدات کمپانی بزرگ King از رده بندی سنی ۳+ سال برخوردار است و گرافیک شاد و رنگارنگی که در آن به کار رفته است انجام آن را حتی برای کودکان نیز جذاب خواهد کرد به طوری که می‌تواند تا هفته‌ها کودکان شما را سرگرم کند. البته فریب این ظاهر رنگارنگ و شاد را نخورید چرا که Candy Crush Saga را به هیچ وجه نمی‌توان یک بازی مخصوص به کودکان دانست و بیش از نیمی از طرفداران این بازی را بزرگسالان تشکیل داده‌اند. این بازی برای تمامی اقشار جذاب است و از کودکان ۳ ساله تا افراد ۵۰ ساله در لیست کاربران این بازی وجود دارند. اگر به تازگی برای پدر یا مادر خود گوشی هوشمند خریداری کرده‌اید Candy Crush Saga یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای آن‌ها نصب کنید و یک بازی جذاب و ساده و به دور از پیچیدگی‌های زیاد را برای آن‌ها مهیا کنید.

سبک بازی Matching3 است که در آن باید حداقل ۳ آیتم یکسان را به صورت افقی یا عمودی کنار یکدیگر قرار دهید تا تبدیل به امتیاز شوند. البته موضوع بازی از بین بردن بی‌هدف ۳ آیتم یکسان نیست بلکه در هر مرحله از شما خواسته می‌شود تا تعداد مشخصی از یک یا چند آیتم خاص را تبدیل به امتیاز کنید. در مراحل سخت‌تر نیز آیتم‌های جدیدی مانند فندق در میان آیتم‌های همیشگی قرار می‌گیرند که باید تعداد خاصی از آن‌ها را با از بین بردن آیتم‌های همیشگی به بخش پایینی برسانید تا در جعبه‌ی جمع‌آوری سقوط کنند.

انجام بازی شاید در ابتدا ساده به نظر برسد اما این سادگی تنها به مراحل ابتدایی بازی محدود خواهد بود و در مراحل میانی سختی بازی به قدری زیاد خواهد شد که ممکن است برای رد کردن یک مرحله بیش از ۲۰ بار تلاش ناموفق را تجربه کنید. در هر مرحله نیز ابزارهای متنوعی را در اختیار دارید که به کمک آن‌ها می‌توانید مراحل سخت و پیچیده را کمی آسان‌تر کنید. برای مثال ابزار آب نبات می‌تواند یکی از آیتم‌ها را نابود کند تا در مواقعی که جور کردن ۳ آیتم در کنار یکدیگر پیچیده می‌شود با از بین بردن یکی از آیتم‌ها کار را کمی آسوده‌تر کنید. این ابزارهای کمکی در طول بازی به عنوان پاداش نصیب شما خواهند شد که می‌توانید آن‌ها را مصرف کرده یا برای استفاده در مراحل سخت آینده ذخیره کنید. Candy Crush Saga تنها در تعداد دانلود خیره کننده ظاهر نشده است و تعداد مراحل بازی نیز رقم چشمگیر ۱۸۰۰ مرحله است که به نوعی می‌تواند تمام شدن بازی را برای کاربران غیر ممکن کند. حتی اگر نسخه‌ی مود شده‌ی بازی که در آن تمام مراحل باز است را دانلود کنید نزدیک به ۵ دقیقه طول می‌کشد که با اسکرول صفحه به مرحله‌ی ۱۸۰۰ برسید حال تصور کنید که رد کردن متوالی مراحل و رسیدن به این مرحله تا چه حد می‌تواند به طول بینجامد. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون و دانلود نسخه ویندوزموبایل Candy Crush Saga روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

کافه بازار اپ‌استور ویندوز استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات