برترین اپلیکیشن‌های آب‌و‌هوا مخصوص اندروید

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
مطالعه 4 دقیقه
می‌توانید به کمک اپلیکیشن‌های کاربردی، در هر زمان از وضعیت آب‌و‌هوا باخبر شوید. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن، همراه زومیت باشید.
تبلیغات

بدون در نظر گرفتن نوع فصل، پیش‌بینی آب‌و‌هوا برای جلوگیری از زمان‌هایی که در شرایط آب‌و‌هوایی بد قرار دارید، امری ضروری است. خوشبختانه، اپلیکیشن‌های بسیار جذاب و خوب برای آب‌و‌هوا موجود است که می‌توانید در ابزار اندرویدی خود از آنها استفاده کنید تا هیچگاه به صورت غیرمنتظره در شرایط بد جوی قرار نگیرید. در ادامه با برخی از بهترین اپلیکیشن‌های مربوط به آب‌و‌هوا آشنا می‌شویم.

1weather

اپلیکیشن 1weather نه تنها به علت قابلیت اشتراک‌گذاری اطلاعات زیاد آب‌و‌هوایی (آب‌و‌هوا، درجه حرارت، سرعت باد، شاخص اشعه فرابنفش و ...) بلکه به علت گرافیک، طراحی و راه‌اندازی فوق‌العاده آن، یکی از برجسته‌ترین اپلیکیشن‌های رایگان آب‌و‌هوایی برای اندروید محسوب می‌شود.

این نرم‌افزار به صورت منظم، پیش‌بینی آب‌و‌هوا را برای محلی که شما در آن قرار دارید و سایر نقاط دنیا، به روز رسانی می‌کند. بعلاوه، شما با داشتن این اپلیکیشن، اطلاعات بارش، طلوع و غروب خورشید و همچنین پیش‌بینی 10 روزه آب‌و‌هوا که کاملا دقیق است را در اختیار خواهید داشت.

در قسمت طراحی این اپلیکیشن، می‌توان به پس‌زمینه آب‌و‌هوای زنده و همچنین رادار‌های متحرک زنده برای شرایط بد جوی اشاره کرد. این اپ به شما این امکان را می‌دهد تا پس‌زمینه مورد علاقه خود را با سلیقه خود طراحی کنید. این اپلیکیشن را می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

Untitled-1

WeatherBug

اپلیکیشن WeatherBug در طراحی و رابط کاربری برتری دارد، بعلاوه قادر است پیش بینی آب‌و‌هوا در شهر و حتی در محلی که حضور دارید را با دقت خاصی انجام دهد. بعلاوه توسعه‌دهندگان برای پیش‌بینی و هشدارهای لازم هواشناسی و امکان اشتراک گذاری عکس‌ها و آلبوم‌ها، قسمت دوربین ترافیک را در آن گنجانده‌اند.

شما می‌توانید امکانات مختلف این اپلیکیشن همچون صفحه نمایش و زبان را با توجه به نوع زندگی خود سفارشی کنید. برای مثال اگر در روز خاصی به باشگاه می‌روید، می‌توانید مکان‌های مختلف در مسیر باشگاه خود را ذخیره کنید. این اپلیکیشن را می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

Untitled-1

Yahoo Weather

Yahoo weather اپلیکیشنی رایگان با رابط کاربری بسیار جذاب برای اندروید است و در بسته‌ای کامل، اطلاعات آب‌و‌هوایی مورد نیازتان را به شما پیشنهاد می‌کند.

اگرچه در این نرم‌افزار اطلاعات زیادی موجود است اما هرگز باعث نمی‌شود که بهم ریخته به نظر آید. پس‌زمینه آن همواره از طریق Flickr عوض می‌شود که باعث طراوت بخشیدن به اپلیکیشن می‌شود. ویجت‌هایی با اندازه و انواع مختلفی برای صفحه اصلی شما موجود است،همچنین شما نوتیفیکیشن‌ها را در نوار وضعیت دریافت خواهید کرد.

تنها چیزی که می‌تواند ارتقا یابد، دقت در مکان مورد نظر است. به طور کلی، تمامی ویژگی‌هایی که یک کاربر عادی به آن نیاز دارد را شامل می‌شود. 

Untitled-1

Go weather

اپلیکیشن Go weather اطلاعات آب‌و‌هوایی قابل اعتمادی را در رابط کاربری بسیار جذاب خود، به خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. Go Weather در مقایسه با نرم‌افزارهای دیگر، علاوه بر پیش‌بینی آب‌و‌هوا، در دفعات بیشتری اپلیکیشن را به‌روز رسانی می‌کند. همچنین اطلاعات دیگری همچون طلوع و غروب خورشید، احتمال بارش، سرعت باد و ... را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

Go weather با والپیپر‌هایی که شرایط مختلف آب‌و‌هوایی را نشان می‌دهد، زیبایی خاصی به اپلیکیشن بخشیده است. یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی برای این اپلیکیشن موجود است که به‌تبع نسخه پولی آن از امکانات بیشتری برخوردار است.

تبلیغات تنها برای کاربرانی که مایل به پرداخت هزینه‌ای برای این اپلیکیشن نیستند، ظاهر می‌شود. همچنین در نسخه رایگان امکان دسترسی به اطلاعات اضافی آب‌و‌هوا همچون تم‌ها وجود ندارد. اما اطلاعات موجود در این نسخه همانند دیگر نسخه ارائه شده، درست و دقیق است.

Untitled-1

Google Now

Google Now پیشنهاداتی را در غالب کارت‌هایی در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما اجازه سفارشی کردن اپلیکیشن بسته به نیاز و سلیقه خود را می‌دهد تا تنها اطلاعات مورد نیازتان به نمایش درآید. یکی از آنها، کارت آب‌و‌هوا است که شامل پیش‌بینی روزانه وضعیت هوا برای محل کار، مقصد سفر و مکان کنونی‌تان است.

ظاهر آن ساده، کوچک، حاوی اطلاعات مفیدی و دارای جستجوگر گوگل است و همچنین اطلاعاتی همچون سرعت باد و احتمال بارش در آن نهفته است. دیگر کارت موجود برای هشدارهای عمومی است و اطلاعات اورژانسی را که منبع آن سرویس‌های ملی آب‌و‌هوا و بررسی‌های زمین‌شناسی آمریکا است، در اختیار شما قرار می‌دهد. با داشتن حساب گوگل می‌توانید Google Now را دریافت کنید و همچنین اپلیکیشن Google Search نیز بر روی ابزار اندرویدی‌تان نصب می‌شود.

اپلیکیشن Google Search را انتخاب کرده و بر روی قسمت جستجو کلیک کنید یا با دست خود از پایین به بالا بکشید تا Google Now ظاهر شود. 

Untitled-1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات