بازی موبایل TETRIS؛ خونه سازی به سبک امروزی

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
TETRIS یک بازی جذاب از سوی EA برای گوشی‌های موبایل است که به بازسازی بازی محبوب خونه‌سازی در آتاری دستی پرداخته است. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

اگر متولد دهه شصت یا ابتدای دهه‌ی هفتاد باشید حتما آتاری دستی‌ها را به خاطر دارید. یکی از ساده‌ترین ابزارهای سرگرمی که تنها با چند پیکسل ساده و صفحه‌ای سیاه سفید سال‌ها محبوب‌ترین وسیله‌ی بازی جوانان آن زمان بود و با عناوین ساده اما جذابی همچون خونه سازی، ماشین و‌... سال‌ها کاربران آن زمان را سرگرم می‌کرد. TETRIS نسخه‌ی بروزشده‌ای از محبوب‌ترین بازی آتاری دستی یعنی خونه سازی است که از سوی کمپانی بزرگ EA برای رده سنی ۳+ منتشر شده است و نسخه‌ای رنگی و امروزی شده از این بازی دوست داشتنی را به کاربران ارائه کرده است. البته خوشبختانه EA به سنت و اصول ابتدایی بازی TETRIS احترام گذاشته و هیچ تغییری در ظاهر دو بعدی و سبک بازی لحاظ نکرده و تنها سعی به جذاب کردن محیط بازی با رنگی و کمی گرافیکی کردن آیتم‌ها کرده است. همچنین حالت‌های مختلفی نیز مانند Marathon و Galaxy به بازی اضافه کرده است تا انجام بازی برای شما یکنواخت نشود.

البته نکته‌ای که جای خالی آن به شدت احساس می‌شود میوه‌هایی است که در نسخه‌ی آتاری دستی این بازی به عنوان پاداش به کاربر داده می‌شد و هیجان مضاعفی را به بازی اضافه می‌کرد. شاید اگر در کودکی خود تجربه‌ی انجام این بازی را نداشته باشید باور نکنید که بودن ۱۰ میوه‌ی کوچک و سیاه سفید در منوی کناری برنامه تا چه میزان باعث استرس و هیجان می‌شد و از طرفی تا چه حد سرعت و در نتیجه سختی بازی را بالا می‌برد. توسط بخش آنلاین بازی نیز می‌توانید امتیازات ثبت شده توسط خود را با دوستانتان مقایسه کنید و با دیگر گیمرهای آنلاین در سرتاسر دنیا رقابت کنید. همانطور که در ابتدا گفته شد بازی به دو بخش Marathon و Galaxy تقسیم بندی شده است که در بخش اول سبکی مشابه با حالت اصیل بازی را تجربه خواهید کرد و در بخش دوم نیز انجام بازی به صورت مرحله‌ای امکان‌پذیر خواهد بود و باید مراحل مختلف را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. این بازی دارای آمار خیره کننده‌ی ۱۰ تا ۵۰ میلیون دانلود تنها در پلی‌استور گوگل است که شما نیز می‌توانید با دانلود TETRIS به این جمع بزرگ ملحق شوید. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون و ویندوزموبایل TETRIS روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور ویندوز استور

برای دانلود بازی‌های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات