نمایش تعداد دفعات پخش ویدیو به‌ اینستاگرام افزوده می‌شود

جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام نام سرویس به‌اشتراک گذاری تصاویر است که این سرویس در نظر دارد در طول هفته‌های آینده تعداد دفعات پخش هر ویدیو را در اختیار کاربران قرار دهد.
تبلیغات

اینستاگرام چندی پیش قابلیت چندکاربره را به‌سرویس خود اضافه کرد و حال این شبکه اجتماعی تصمیم دارد در طول هفته‌های آینده قابلیت جدیدی را ارایه دهد که با کمک آن کاربران می‌توانند به‌تعداد دفعات نمایش ویدیو‌ها در اینستاگرام پی ببرند. این تعداد نیز زیر ویدیو در کنار تعداد لایک‌هایی که ویدیو دریافت کرده، نمایش داده خواهد شد و کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند در کنار پی بردن به‌تعداد لایک‌های ویدیو، از میزان محبوبیت آن از طریق تعداد نمایشش مطلع شوند.

اینستاگرام

اینستاگرام در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که امسال بخش ویدیو در این سرویس تغییرات بیشتری را به‌خود خواهد دید و افزودن قابلیت مشاهده میزان دفعات نمایش ویدیو اولین تغییری است که امسال در بخش ویدیو‌های اینستاگرام شاهد آن خواهیم بود.

اینستاگرام

با استفاده از این ویژگی تشخیص میزان محبوبیت ویدیو‌ها در کنار تعداد لایک‌هایشان ساده‌تر خواهد بود و در حقیقت دو معیار برای سنجش محبوبیت ویدیو‌ها وجود خواهد داشت که هر کدام نیز برای اندازه‌گیری موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتظار می‌رود که در طول هفته‌های آینده شاهد حضور این ویژگی در اینستاگرام باشیم. در تصاویر بالا می‌توانید به‌ظاهر این قابلیت در اینستاگرام پی‌ببرید. نظر شما در خصوص این ویژگی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات