با افزونه Downloadr گوگل کروم، مدیریت بهتری روی دانلودها داشته باشید

سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
با تاقچه های دانلود گوگل کروم خداحافظی کنید و به‌جای آن تنها با فشردن یک دکمه به دانلودها دسترسی پیدا کنید.
تبلیغات

زمانی که فایلی را از طریق گوگل کروم شروع به دانلود می کنید درپایین صفحه تاقچه هایی نمایان می شوند که شما را از پیشرفت دانلود مطلع می‌سازند ولی قسمتی از فضای کار را نیز اشغال می کنند که تنها بصورت دستی می‌توان آن را بست.

به‌روزرسانی: افزونه Downloadr به کار خود پایان داده است و دیگر در فروشگاه افزونه‌های کروم وجود ندارد.

اگر شما هم علاقه چندانی به این تاقچه ها ندارید افزونه Downloadr برای کروم با افزودن دکمه ای در سمت راست نوار آدرس،  اطلاعات تکمیلی از وضعیت دانلودها در اختیار شما می گذارد که می تواند جایگزینی مناسب باشند.

با کلیک برروی دکمه این افزونه جعبه کوچکی باز می شود که حاوی فهرست فایل‌های دانلود شده یا درحال دانلود است که به ترتیب زمان دانلود چیده شده‌اند. در قسمت پایین فایلی که در حال دانلود است دکمه کنسل وجود دارد که با کلیک بر روی آن دانلود متوقف می شود، با متوقف شدن دانلود وضعیت دکمه cancel به retry تبدیل می شود که با کلیک بر روی آن ادامه دانلود فایل صورت می‌گیرد.

در حین دانلود فایل، پنل Downloadr اطلاعاتی نظیر سرعت دانلود، حجم فایل و پیشرفت دانلود را نمایش داده می شوند. بعد از اتمام دانلود فایل، با کلیک بر قسمت پایین هر فایل فولدری که فایل در آن ذخیره شده،  نمایش داده خواهد شد.

Downloadr Extention

با راست کلیک کردن برروی هر یک از فایل‌های که در پنل Downloadr وجود دارند، علامت X ظاهر می شود که با زدن آن فایل از فهرست حذف خواهد شد. همچنین دکمه Clear در قسمت بالا صفحه وجود دارد که با کلیک بر روی آن تمامی فایل‌ها از فهرست پاک می شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات