چگونه پس از تایید ارسال SMS، از ارسال آن ممانعت کنیم؟

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
در ادامه به تشریح راهکاری برای ممانعت از ارسال پیامک خواهیم پرداخت.
تبلیغات

در صورتی که جزو کاربرانی باشید که زیاد اهل پیامک دادن هستند، در این صورت به طور حتم تا حال با مشکلی به نام ارسال اشتباه پیامک مواجه شده‌اید. بعضا کاربران به‌دلیل عدم توجه پیامک‌های خود را اشتباها برای افراد اشتباهی ارسال می‌کنند که دقیقا ثانیه‌ای پس از ارسال متوجه اشتباه خود می‌شوند، اما راهی برای ممانعت از ارسال ندارند.

سیستم‌عامل اندروید به تنهایی امکانی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد تا از طریق آن از ارسال پیامک‌های در حال ارسال ممانعت نمایند. از این‌رو می‌توان از طریق استفاده از اپلیکیشن‌ TigerText بدین منظور استفاده کرد.

می‌توان این اپلیکیشن را جایگزین اپلیکیشن مورد استفاده برای ارسال و دریافت پیامک کرد. برای استفاده از این اپلیکیشن دریافت‌کنندگان پیامک‌ یا به بیان بهتر افرادی که شما به آن‌ها پیام متنی ارسال می‌نید، ملزم به استفاده از این اپلیکیشن نیستند.

AndroidSMSInt

یکی از بهترین قابلیت‌های این اپلیکیشن حفاظت از پیامک‌های شما است. علاوه بر این امکان، می‌توان در صورت ارسال پیامک به مخاطبی که اشتباها پیام به وی ارسال می‌شود، ممانعت کرد. ویژگی‌های این اپلیکیشن به ترتیبی است که در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • امکان ایجاد پیامک
  • روند طولانی ارسال پیامک
  • امکان استفاده از قابلیت Recall. این قابلیت را باید پیش از مشاهده‌ی پیامک ارسال شده توسط کاربر مورد استفاده قرار داد.
  • در صورتی که آیکون سبز را مشاهده نکنید، به معنای ارسال موفق پیامک است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات