آمار جالب تیک‌تاک: بسیاری از مردم برای خرید محصول از این پلتفرم استفاده می‌کنند

چهارشنبه 19 شهریور 1404 - 16:51
مطالعه 2 دقیقه
لوگو تیک تاک / TikTok روی صفحه موبایل
آمار جدید یک مؤسسه‌ی تحقیقاتی نشان می‌دهد که درصد بالایی از جوانان به‌خصوص نسل زد از تیک‌تاک برای خرید و جست‌وجوی محصول استفاده می‌کنند.
تبلیغات

تیک‌تاک آمار جدیدی درباره‌ی تبلیغات جست‌وجوی خود منتشر کرد که نتایج برندها را در پرس‌وجوهای مرتبط داخل اپ نمایش می‌دهد.

قابلیت مذکور اولین‌بار در سال ۲۰۲۳ معرفی شد و حالا با افزایش ۴۰ درصدی حجم جست‌وجوها در یک سال اخیر، فرصت بیشتری برای نمایش تبلیغات در زمان مناسب فراهم کرده است.

سهم بازار جست‌وجوی تیک‌تاک در بین نسل هزاره و نسل زد
WARC

بر اساس پژوهش جدید مؤسسه‌ی WARC روی بیش از هزار مصرف‌کننده‌ی آمریکایی، جست‌وجوی تیک‌تاک به یکی از ابزارهای اصلی کشف محصول برای نسل زد تبدیل شده و در برخی موارد حتی با گوگل رقابت می‌کند. داده‌ها نشان می‌دهند کاربران به‌ویژه در حوزه‌های زیبایی و مد، سرگرمی و دستور پخت غذا بیشترین استفاده را از جست‌وجوی تیک‌تاک دارند.

بیشترین جست‌وجوی تیک‌تاک با موضوع خرید
WARC

تیک‌تاک می‌گوید کمپین‌های تبلیغاتی همراه با جست‌وجو، دو برابر تأثیر بیشتری بر افزایش خرید داشته‌اند. در سطح برندهای بزرگ این عدد به ۲٫۲ برابر می‌رسد و در بخش خرده‌فروشی ۱٫۹ برابر افزایش خرید به‌همراه بازده تبلیغاتی بالاتری نسبت‌به کمپین‌های بدون جست‌وجو گزارش شده است.

تبلیغات جست‌وجوی تیک‌تاک می‌تواند گزینه‌ای مهم برای برنامه‌های بازاریابی به‌ویژه در فصل تعطیلات باشد؛ جایی که مصرف‌کنندگان فعالانه به‌دنبال پاسخ و پیشنهاد هستند.

تبلیغات
تبلیغات

نظرات