کانال معروف Dude Perfect در یوتیوب ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌ دریافت کرد

چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
اعضای تیم dude perfect کانال یوتیوب
گروه محبوب Dude Perfect در یوتیوب موفق شد سرمایه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری برای گسترش فعالیت‌هایش جذب کند.
تبلیغات

به‌گزارش CNBC، گروه محبوب Dude Perfec که برای اولین‌بار با شوت‌های بسکتبالی خود به محبوبیت رسید، توانسته است ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند. شرکت خصوصی هایمونت این سرمایه‌گذاری را به‌منظور کشف فرصت‌های استراتژیک جدید انجام داده است.

در ویدئو زیر، می‌توانید یکی از شوت‌های بسکتبال کانال یوتیوبی Dude Perfect را با عنوان «بلندترین شوت بسکتبالی جهان» مشاهده کنید.

Dude Perfect پنج عضو دارد که در دانشگاه تگزاس A&M یکدیگر ملاقات کردند و کانال یوتیوب خود را در سال ۲۰۰۹ به‌راه انداختند. ویدئوها در فضای مجازی به‌شدت وایرال شدند و همین موضوع به حضور اعضای Dude Perfect در برنامه‌های تلویزیونی منجر شد.

کانال یوتیوب Dude Perfect بیش از ۶۰ میلیون دنبال‌کننده و بیش از ۱۷ میلیارد بازدید دارد. Dude Perfect با تیمی متشکل از ۲۵ کارمند مستقر در دفتر مرکزی خود در تگزاس، کسب‌و‌کارهای مختلفی ازجمله نوشیدنی اسموتی خود در اسموتی کینگ و سری محصولات Nerf و حتی بازی تخته‌ای را مدیریت می‌کند.

هایمونت کپیتال قصد دارد شریک مالی بلندمدت برای Dude Perfect باشد و فعالیت‌های این گروه را به فراتر از دنیای آنلاین گسترش دهد. گروه Dude Perfect در سرگرمی‌های خانوادگی تبحر دارد و در جذب تبلیغ‌کنندگان بیشتر در یوتیوب نقش مهمی ایفا کرده است.

نام گروه به Dude Perfect 2.0 تغییر می‌کند و برنامه‌های آینده‌ی شامل افتتاح فروشگاه خرده‌فروشی، راه‌اندازی پلتفرم استریم، معرفی برخی اسباب‌بازی و بازی در والمارت و حتی شهربازی با تم خاص است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات