تبلیغات در شبکه اجتماعی ایکس رونق گرفت؛ فروش پکیج‌های میلیون دلاری

یک‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
لوگو شبکه اجتماعی ایکس / X روی گوشی
ایکس در حال فروش بسته‌های تبلیغاتی میلیون دلاری برای مسابقات ملی فوتبال ایالات متحده است.
تبلیغات

به‌گزارش بلومبرگ، شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بسته‌های تبلیغاتی ویژه‌ی مرتبط با پلی‌آف لیگ ملی فوتبال آمریکا و سوپربول را می‌فروشد. ایکس با این بسته‌ها از محبوبیت فوتبال برای جذب دوباره‌ی تبلیغ‌کنندگان استفاده می‌کند. سوپربول مسابقه‌ی سالانه‌ی فوتبال آمریکایی است و محبوبیت زیادی در بین ساکنان ایالات متحده دارد.

قیمت بسته‌ها‌ی تبلیغاتی ایکس از ۲۵۰ هزار تا ۱ میلیون دلار متغیر است. ایکس مهم‌ترین نوع تبلیغات خود را به BetMGM، وب‌سایت شرط‌بندی ورزشی آنلاین، فروخته است. این تبلیغات ویژه در بالای فید و بخش جست‌وجو و ترند کاربران ظاهر می‌شوند و معمولاً چندین میلیون دلار هزینه دارند.

سوپربول که امروز در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، همیشه مهم‌ترین روز سال برای ایکس بوده است؛ چون پست‌های مربوط‌ به سوپربول در طول بازی زیاد می‌شوند و ثبت‌نام‌های جدید افزایش پیدا می‌کند.

ایکس امیدوار است بتواند ضرر از‌دست‌دادن تبلیغ‌کنندگان برتر خود که به‌دلیل سیاست‌های ایلان ماسک تبلیغات خود را متوقف کردند، با این مسابقات جبران کند. اکنون تبلیغات ایکس متعلق به بسیاری از مشاغل کوچک‌تر یا ناشناس است.

جو بناروچ، رئیس عملیات تجاری ایکس، درباره‌ی قیمت تبلیغات ایکس چیزی نگفت؛ اما اعلام کرد بیش از ۱۰۰ تبلیغ‌کننده‌ی بزرگ امسال تبلیغات مربوط به سوپربول را خریده‌اند.

درآمد تبلیغاتی ایکس در سال ۲۰۲۳ درمقایسه‌با سال‌های گذشته کاهش بسیاری یافت. ایکس سعی می‌کند نظر شرکت‌های بزرگ را دوباره جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات