کاربر تیک‌تاک هستید؟ به افقی‌ گرفتن گوشی عادت کنید

سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
tiktok | تیک تاک
تیک‌تاک قصد دارد ویژگی‌هایی مانند امکان انتشار ویدیوهای افقی را به برنامه اضافه کند که این می‌تواند به ضرر یوتیوب تمام شود.
تبلیغات

تیک‌تاک که به ویدیوهای عمودی خود معروف است، سازندگان را تشویق می‌کند تا ویدیوهای افقی بیش از یک دقیقه را انتشار دهند. تیک‌تاک می‌گوید این نوع ویدیوها را سه روز بیشتر به کاربران نشان می‌دهد تا بازدید بیشتری بگیرند.

شرایط کمک به بیشتر دیده‌ شدن ویدئو‌ی سازندگان این است که بیش از سه ماه در تیک‌تاک بوده باشند و ضمناً ویدئوهایی که دارای تبلیغات و پیروی از احزاب سیاسی باشند، شامل این فرصت نمی‌شوند.

برای جا افتادن این ویژگی به‌غیر از سازندگان باید بینندگان را تشویق کرد تا گوشی خود را بچرخانند. البته بیشتر افرادی که تیک‌تاک تماشا می‌کنند با چرخاندن گوشی برای دیدن ویدئو راحت هستند و با این موضوع مشکلی ندارند.

تیک‌تاک کم‌کم در حال تبدیل شدن به یوتیوب است. این پلتفرم درحال‌حاضر ویدیوهای طولانی ۳۰ دقیقه‌ای را آزمایش می‌کند. بیشتر ویدیوهای یوتیوب ۱۰ دقیقه یا بیشتر طول می‌کشند.

قابلیت Series تیک‌تاک، به کاربران امکان می‌دهد مجموعه‌هایی از ویدیوها تا ۲۰ دقیقه را برای مشترکین با حق پرداخت ارائه کنند. سازندگان می‌توانند قیمت‌های خود را از یک دلار تا ۱۹۰ دلار تعیین کنند.

سازندگان ممکن است با ویدیوهای افقی و امکان تولید محتوای طولانی‌تر، وسوسه شوند که محتوای خود را به‌جای یوتیوب در تیک‌تاک به اشتراک بگذارند.

در حالی که یوتیوب با YouTube Shorts به سازندگان با انتشار همان ویدئوهای تیک‌تاکشان پول بیشتری می‌پردازد، تیک‌تاک با ویژگی‌های جدیدش بیشتر شبیه یوتیوب می‌شود و همواره در حال رقابت با این پلتفرم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات