تیک‌تاک برای گوشی‌های تاشدنی و تبلت‌ها بهینه شد

سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگو تیک تاک TikTok
آپدیت جدید تیک‌تاک با محوریت امکان مشاهده‌‌ی محتوا در نمایشگر‌های بزرگ‌تر از راه رسید.
تبلیغات

تیک‌تاک در بیانیه‌ای رسمی، اعلام‌ کرد که به منظور ارتقای تجربه کاربری برای افرادی که از دستگاه‌هایی با نمایشگر بزرگ‌تر استفاده می‌کنند، نرم‌افزارش را برای گوشی تا‌شو و تبلت‌ها بهینه کرده است.

از مهم‌ترین تغییراتی که در آخرین به‌روز‌رسانی گنجانده‌ شده است، می‌توان به ساده‌تر شدن نوار‌های ناوبری، پشتیبانی از چرخش صفحه و افزایش وضوح ویدئو‌های فید اشاره کرد.

تیک تاک روی تبلت ها و گوشی های تاشدنی

نوار‌های ناوبری جدید باعث آسان‌تر شدن دسترسی به تب‌ها و ویژگی‌های کاربردی می‌شود. علاوه بر این، وضوح محتوای نمایش‌‌یافته در فید افزایش یافته است.

کاربران تیک‌تاک اکنون می‌توانند علاوه بر حالت عمودی، در حالت افقی نیز از اپلیکیشن استفاده کنند.

در ادامه تیک‌تاک اذعان می‌کند که در این آپدیت به بررسی بیشتر ویژگی آزمایشی Topic Feeds می‌پردازد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که ویدئو‌های مرتبط با دسته‌بندی‌‌های ورزشی، بازی، غذا و... را مشاهده کنند.

تیک تاک در این آپدیت به کاربرانی که از گوشی‌های تاشدنی با نمایشگر بزرگ استفاده می‌کنند و نیز به کاربران تبلت‌ها توجه ویژه‌ای داشته است.

تیک‌تاک می‌گوید که به ایجاد فضایی فراگیر و لذت‌بخش برای همه‌ی کاربرانش متعهد است و به سرمایه‌گذاری در ایجاد تجربه‌ی بهتر برای کاربران خود ادامه خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات