ویدیوهای قدیمی اینستاگرام به‌یک‌باره بی‌صدا شدند

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
اینستاگرام زومیت
تعداد زیادی از ویدیوهای بسیار قدیمی اینستاگرام، به‌طور ناگهانی بی‌صدا شده‌اند. متا می‌گوید در حال رفع مشکل است.
تبلیغات

بسیاری از ویدیوهای قدیمی اینستاگرام به‌طور ناگهانی بی‌صدا شده‌اند و امکان فعال‌کردن صدای آن‌ها وجود ندارد. هنگام تماشای این دسته از ویدیوها با پیام «ویدیو هیچ صدایی ندارد» مواجه می‌شوید. بر‌اساس گزارش ورج، ظاهراً ویدیوهایی تحت‌تأثیر قرار گرفته‌اند که قبل از اواخر سال ۲۰۱۴ منتشر شده‌اند.

فعلاً به‌طور دقیق نمی‌دانیم که چه عاملی باعث قطع صدای ویدیوهای قدیمی شده است. بررسی کاربران نشان می‌دهد تعداد بسیار زیادی از ویدیوهایی که در فاصله‌ی بین ژوئن ۲۰۱۳ (خرداد و تیر ۱۳۹۲) تا اکتبر ۲۰۱۴ (مهر و آبان ۱۳۹۳) منتشر شده‌اند، هیچ صدایی ندارند. اینستاگرام قابلیت ویدیو را نخستین‌بار در ژوئن ۲۰۱۳ دردسترس قرار داده بود.

مشکل قطعی صدای ویدیوهای اینستاگرام وابسته به پلتفرم خاصی نیست و افزون‌بر گوشی‌های اندرویدی در گوشی اپل هم به‌چشم می‌خورد.

یکی از دلایل علاقه‌ی مردم به اینستاگرام، نگه‌داری ویدیوها و عکس‌های خاطره‌انگیز است. حذف ناگهانی صدا از ویدیوهای قدیمی باعث ناامیدی کاربرانی می‌شود که سال‌ها است خاطره‌های خود را در اینستاگرام ذخیره می‌کنند.

متا در بیانیه‌ای می‌گوید که مشغول رفع مشکل است؛ اما فعلاً زمان دقیقی ارائه نداده. احتمالاً مشکل قطعی صدای ویدیوها تا ساعاتی دیگر برطرف خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات