امکان ارسال توییت‌های ۲۵ هزار کاراکتری برای مشترکان پولی توییتر فراهم شد

چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
ایلان ماسک و توییتر
توییتر در اقدامی جدید، امکان ارسال توییت‌ با حداکثر طول ۲۵ هزار کاراکتر را برای مشترکان سرویس Blue خود فعال کرد.
تبلیغات

ایلان ماسک پس‌از تصاحب توییتر، محدودیت‌های ارسال توییت این شبکه‌ی اجتماعی را تغییر داده و امکان ارسال پست با طول ۲۵ هزار کاراکتر از امروز برای مشترکان Blue فعال شده است.

یکی از مهندسان توییتر به‌نام پراچی پودار، هفته‌ی گذشته برای اولین‌بار یک توییت بلند ارسال کرد که باعث شد گمانه‌زنی‌هایی درمورد اعمال این تغییر مطرح شود. اکنون کاربران سرویس پولی این شبکه‌ی اجتماعی می‌توانند توییت‌هایی با طول ۲۵ هزار کاراکتر منتشر کنند.

توییتر در ماه فوریه امکان ارسال توییت‌های با طول ۴۰۰۰ کاراکتر را فراهم کرد و در ماه آوریل این محدودیت را به ۱۰ هزار کاراکتر افزایش داد و همچنین پشتیبانی از ویژگی‌های قالب‌بندی متن مثل استفاده از متون پررنگ و مورب را معرفی کرد.

همان‌طور که تِک‌کرانچ اشاره می‌کند، توییتر ابتدا امکان ارسال توییت با طول ۱۴۰ کاراکتر را ارائه می‌داد و مدتی بعد امکان ارسال توییت با حداکثر طول ۲۸۰ کاراکتر را فراهم کرد. به‌هر حال ایلان ماسک پس‌از تصاحب این پلتفرم، تعییرات زیادی در محدودیت‌ تعداد کاراکترهای هر توییت اعمال کرد.

توییتر همچنین به مشترکان سرویس Blue اجازه می‌دهد ویدیوهای طولانی‌تری آپلود کنند. این شرکت در دسامبر گذشته امکان ارسال ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای با کیفیت 1080p را برای کاربران پولی خود فراهم کرد و ماه گذشته این محدودیت را به دوساعت تغییر داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات