ایلان ماسک می‌گوید تجربه‌ کاربری توییتر را برای اکثر کاربران بهبود داده است

سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رقص ایلان ماسک Elon Musk روی لوگو توییتر Twitter
ایلان ماسک ادعا می‌کند پس‌ از خریداری توییتر، تجربه‌ی کاربری این شبکه‌ی اجتماعی را برای اکثر کاربران بهبود بخشیده است.
تبلیغات

از اکتبر سال گذشته که ایلان ماسک توییتر را به‌‌ تصاحب خود درآورد، به‌نظر می‌رسد این شبکه‌ی اجتماعی با مشکلات مختلفی مواجه شده است. میلیاردر معروف پس از کاهش شدید ارزش توییتر سعی کرد با اقداماتی مثل اخراج بسیاری از کارکنان، پولی کردن تیک آبی و محدود کردن احراز هویت پیامکی، بخشی از ارزش ازدست‌رفته‌ی پلتفرم اجتماعی خود را بازگرداند.

براساس اعلام ماسک، اکنون همه‌چیز تغییر کرده است. به‌نوشته‌ی فون‌آرنا، او در کنفرانس VivaTech پاریس در حضور چهار هزار شرکت‌کننده اعلام کرد: «اکثر کاربران توییتر با این مورد موافق هستند که پلتفرم ما بهبود یافته است.» او همچنین گفت توییتر اثر زیادی روی جامعه دارد و همین ویژگی یکی از مهم‌ترین دلایلی بوده که چنین شرکتی را خریداری کرده است. ماسک در بخشی از صحبت‌های خود بیان داشت: «امیدوار بودم توییتر را تغییر دهم تا به پلتفرمی مثبت برای تمدن تبدیل شود.»

بسیاری از تبلیغ‌دهندگان به‌دلیل نگرانی درمورد محتوای توییتر، قرارداد تبلیغاتی خود را با این شبکه‌ی اجتماعی منحل کرده یا میزان آگهی‌های خود را کاهش دادند؛ به‌طوری‌که پلتفرم مورداشاره با کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی مواجه شد. ماسک اعلام کرد که اطمینان دارد مدیر اجرایی جدید توییتر یعنی لیندا یاکارینو، می‌تواند تبلیغات بیشتری برای این شبکه‌ی اجتماعی جذب کند. میلیاردر مشهور اشاره کرد با توجه به اینکه تعداد کاربران توییتر به بالاترین حد خود رسیده، تقریباً همه‌ی تبلیغ‌دهندگان یا بازگشته‌اند یا قرار است دوباره تبلیغاتشان را شروع کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات