ایلان ماسک با عبور از اوباما اکنون پرفالوورترین حساب توییتر را دارد

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
کلاه کابوی ایلان ماسک / Elon Musk در کنفرانس خبری
تعداد فالوورهای حساب توییتری ایلان ماسک از باراک اوباما عبور کرد و اکنون پرفالوورترین حساب توییتر متعلق‌به مدیرعامل این شبکه‌ی اجتماعی است.
تبلیغات

ایلان ماسک با عبور از باراک اوباما، رئیس‌جمهور اسبق ایالات متحده، اکنون بیشترین تعداد فالوور را در توییتر دارد. در لحظه‌ی نوشته شدن این مقاله تعداد فالوورهای حساب ایلان ماسک ۱۳۳٬۰۶۸٬۷۰۹ نفر است، درحالی‌که حساب کاربری اوباما ۱۳۳٬۰۴۲٬۸۱۹ فالوور دارد.

تصاحب توییتر در قراردادی ۴۴ میلیارد دلاری، کمک زیادی به ایلان ماسک کرده است تا تعداد فالوورهای حساب خود را به‌شدت افزایش دهد. تعداد فالوورهای حساب ایلان ماسک در ماه ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد و تیر ۱۴۰۱) مرز ۱۰۰ میلیون را رد کرد. از آن زمان، تعداد فالوورهای ایلان ماسک به‌طور پیوسته افزایش یافته است.

ایلان ماسک افزون‌بر انتشار میم و توییت‌های عمومی، از حسابش برای اطلاع‌رسانی درباره‌ی تغییرات مهم توییتر استفاده می‌کند. او در حساب توییتری خود درباره‌ی برخی از تغییرات مهم توییتر نظرسنجی برگزار کرده، این در حالی است که اوباما از حساب توییتری‌اش غالبا استفاده‌ی کاری دارد.

بر اساس آنچه ورج می‌نویسد، پس از ماسک و اوباما، جاستین بیبر و کیتی پری به‌ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم پرفالوورترین حساب‌های توییتر هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات