این تصاویر به رهایی از افسردگیِ پس از تعطیلات کمک می‌کنند

یک‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
گربه ها و طبیعت
بازگشت به زندگی عادی بعد از تعطیلات عید، برای بسیاری از ما سخت و ناراحت‌کننده است. برای فرار از این حس بد، لحظاتی را به تماشای شاتر امروز اختصاص دهید.
تبلیغات

شادی گاهی اوقات بسیار دست‌نیافتنی به‌نظر می‌رسد، جوری که هرچه بیشتر آن را تعقیب می‌کنید، گرفتنش سخت‌تر می‌شود. مثل پروانه‌ای که بعد از گرفتنش چند روز یا چند ساعت بیشتر مهمانتان نخواهد بود، شادی نیز می‌گذرد و پس از آن شما می‌مانید و خودتان.

اینکه بتوانید هیجانات و احساساتتان را به‌گونه‌ای مدیریت کنید که کمترین آسیب را به خودتان برسانید، مهم است. اگر فکر می‌کنید پس از دو هفته تعطیلات حال خوبی ندارید، شاید سر زدن به مقاله‌ی راه‌های مقابله با افسردگی پس از تعطیلات راهنمایی‌تان کند.

تصاویر زیبایی که در ادامه خواهید دید، موضوعات خوشایند مختلفی هستند که از صفحه‌‌ی ایکس Content That Makes You Happy انتخاب شده‌اند. تماشای این تصاویر با گوش سپردن به موزیکی دلنواز می‌تواند به بهبود روحیه‌تان کمک کند.

شفق قطبی
اردک‌ ها در آب رودخانه
قدم زدن زوج در دشت سبز درختان پر شکوفه
گل های سفید دشت زیر نور هلال ماه
گوسفند و بره در حال چرا
ماه وسط آسمان شب
کلبه‌ ای یخ زده در برف
رزهای صورتی آسمان آبی پر ابر
گربه در حال گاز گرفتن لپ گربه
حیاط سبز جلوی خانه
دو گربه در فروشگاه بین قفسه های شوینده و خوراکی
مرغ و خروس در باغ
گربه سفید و پنجه‌های صورتی از نمای پایین
گربه خوابیده بین ملحفه های سفید تخت
دریا و آسمان رنگ های پاستلی
صف گوسفندها و بره ها
دو گربه روبه‌رو پنجره آشپزخانه
گربه پلنگی و دستان مرد
ننو درختی در طبیعت کنار آب و درختان سبز

امیدورایم تماشای شاتر امروز کمی به بهبود روحیه‌تان کمک کرده باشد. اگر فکر می‌کنید این تصاویر به شما کمک کرده‌اند، توصیه می‌کنیم کمی از زمانتان را به تماشای شاترهای قبلی اختصاص دهید. خوشحال می‌شویم که دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات