رنگارنگ و پرطراوت؛ جلوه‌ای از پایکوبی بهار در جهان

جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
بهار در سراسر جهان
پیاده‌روی در فصل بهار و لذت تماشای شکوفه‌های سفید و صورتی همراه با شنیدن صدای آواز پرندگان، یکی از لذت‌بخش‌ترین آورده‌های بهار برای ما است.
تبلیغات

بهار یکی از بهترین فصول سال برای لذت بردن از شادی‌های ساده زندگی و قدردانی از زیبایی‌های دنیای اطراف است. این فصل نماد زندگی و تولد دوباره در همه تمدن‌ها محسوب می‌شود، زمانی که دانه‌ها زنده می‌شوند و زمین را رنگارنگ و شاد می‌کنند. پس از زمستان سرد، خورشید روح ما را گرم می‌کند، پرندگان مهاجر برمی‌گردند و حیوانات از خواب زمستانی، دوباره به بازی زندگی بازمی‌گردند.

برای دیدن بهار شاید فقط کافی باشد پرده را کمی کنار بزنید و به بیرون نگاهی بیندازید یا می‌توانید آماده شوید و از خانه بیرون بزنید. فراموش نکنید از روزهای بهاری‌تان برای ارتباط با طبیعت و شارژ کردن روحیه‌تان کمک بگیرید.

در این شاتر تصاویر زیبایی از مناظر طبیعی و گل‌های بهاری در ویتنام، بنگلادش، آلمان، اتریش و نیوزیلند را تماشا خواهید کرد. امیدواریم این تصاویر شما را به ارتباط گرفتن با طبیعت ترغیب کنند.

 زنان ویتنامی با پیراهن‌های سفید روی پل چوبی با نیلوفر آبی
بوته‌های سبز ویتنام چتر قرمز
دو دختر بچه با بوته‌های گل در حال خندیدن
غذا دادن پرنده آبی به جوجه
کلبه چوبی وسط دشت گل آلمان
کارگر رسیدگی بوته‌های گل داوودی نمای بالا
ردیف‌ های گل لاله قرمز
آب دادن به گل ها کارگران ویتنامی در مزرعه گل
کارگر در حال رسیدگی به گل ها
پرنده دم‌ دراز در طبیعت بهاری
کلیسای فرانسیس آسیزی در اتریش
کوچه گل ها در ویتنام نمای بالا
ساختمانی در توکیو بهاری
شیر خوردن بره از مادرش در دشت سبز

امیدواریم از تماشای این شاتر لذت برده باشید. آیا شما آمدن بهار را در شهر یا روستای خود حس کرده‌اید؟ دیدگاهتان در مورد تصاویری که دیدید، چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات