پرسه در میان ستاره‌های آسمان شب

پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
آسمان شب
در آسمان شب رازهایی نهفته که بسیاری از عکاسان را شیفته‌ی خود کرده است. عکاسان دوربین‌های خود را برمی‌دارند و سفر را برای ثبت جادو آغاز می‌کنند.
تبلیغات

عکاسی نجومی چیزی را که به چشم ما نامرئی است، قابل مشاهده می‌کند و زیبایی آسمان شب را به‌نمایش می‌گذارد. درواقع عکاس، نوری که میلیون‌ها سال در سراسر جهان حرکت کرده تا به سنسور دوربینش برخورد کند، ثبت می‌کند.

تصاویری که در شاتر امروز تماشا خواهید کرد، گزیده‌ای از بهترین عکس‌های شبانه‌ی میهایل مینکو (Mihail Minkov) در دو سال گذشته است. برخی از تصاویر تک‌نور هستند و برخی از آن‌ها با تکنیک‌هایی مانند انباشته کردن یا استفاده از ردیاب ستاره برای نوردهی طولانی‌تر از آسمان شب با هدف دریافت رنگ‌ها و جزئیات بیشتر ایجاد و سپس با پیش‌زمینه ترکیب شده‌اند.

عکاس برای ثبت تصاویر خیره‌کننده‌اش از دوربین سونی a7 III اصلاح‌شده و برخی از بهترین لنزها برای عکاسی در شب مانند لنز سونی FE 14mm F1.8 GM و سونی 24mm f/1.4 GM و لنز تامرون 17-28mm F2.8 Di III RXD استفاده کرده است.

آسمان شب
آسمان شب
آسمان شب
آسمان شب
آسمان شب
آسمان شب
آسمان شب
آسمان شب
آسمان شب
آسمان شب
آسمان شب
آسمان شب
آسمان شب
آسمان شب
عکاس: Mihail Minkov
آسمان شب

امیدواریم از تماشای تصاویر آسمان شب لذت برده باشید. برای دیدن تصاویر بیشتر به صفحه اینستاگرام مینکو سر بزنید. نظرتان در مورد عکس‌ها چیست؟ آیا تاکنون تجربه‌ی عکاسی از آسمان شب را داشته‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات