شگفت‌انگیزترین لاته‌ آرت‌هایی که تا‌به‌حال دیده‌اید

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
لاته آرت های شگفت‌انگیز
چیزی که لاته را به‌اندازه‌ی نوشیدنش جذاب می‌کند، طرحی است که رویش اجرا می‌شود. در این شاتر الهام‌بخش‌ترین لاته آرت‌های سه‌بعدی و دوبعدی را خواهیم دید.
تبلیغات

همان‌قدر که چای برای بسیاری از ما حکم لذت زندگی را دارد، یک سری از ما این حس را در مورد قهوه و مشتقات آن داریم. بسیاری از ما نمی‌توانیم تصور کنیم که روز را با یک فنجان چای یا قهوه‌ی گرم شروع نکنیم.

یکی از بهترین بخش‌های سفارش نوشیدنی‌هایی بر پایه قهوه‌ مثل لاته، لاته آرتی است که باریستا می‌تواند با آن سورپرایزمان کند و البته که توانایی‌های خود را هم به‌رخ بکشد. دیدن لاته‌ آرت خاص روی نوشیدنی محبوبمان حتی از دیدن یک تکه بیسکوئیت جذاب یا شکلات کوچک کنار نعلبکی خوشحال‌کننده‌تر است.

وقتی پای هنرمندی با قهوه به میان می‌آید برخی از باریستاها و عاشقان قهوه،‌ بازی را به سطح دیگری می‌برند. در این شاتر برخی از الهام‌بخش‌ترین لاته آرت‌ها و شگفت‌انگیزترین طراحی‌های سه‌بعدی و دوبعدی را از سراسر جهان خواهیم دید.

لاته آرت گوزن شاخدار
لاته آرت  بچه گربه و خرس
لاته آرت  جغد
لاته آرت مونا لیزا
لاته آرت گل ماچا
لاته آرت گربه دست تکان دادن
لاته آرت درخت
لاته آرت سگ
لاته آرت هشتپا
لاته آرت پیرمرد آپ
لاته آرت دختری با گوشواره مروارید
لاته آرت تنبل در ماگ تنبل
لاته آرت گربه خوابیده به پشت
لاته آرت همستر
لاته آرت برش پیتزا
لاته آرت لاوبرد نقاب دارد طوطی برزیلی صورت هلویی
لاته آرت پو به پشت خوابیده
لاته آرت آفتابپرست
لاته آرت رنگی
لاته آرت بانمک
لاته آرت لاکپشت
لاته آرت ساعت ذوب شده

امیدواریم از تماشای لاته آرت‌های اجراشده لذت برده باشید. نظر شما چیست؟ آیا تابه‌حال باریستایی طرح مورد نظر شما را اجرا کرده؟ فوق‌العاده‌ترین لاته آرتی که خودتان دیده‌اید، چه بوده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات