تصاویری که ثابت می‌کنند نسخه‌ی جدید میدجرنی غوغا به پا خواهد کرد

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
هوش مصنوعی میدجرنی ۶
تصاویر منتشرشده‌ای که با میدجرنی ۶ ساخته شده‌اند، به‌قدری تمیز و باجزئیات‌اند که دیگر نمی‌دانیم در نسخه‌های بعدی باید منتظر چه باشیم.
تبلیغات

پس از اینکه میدجرنی با نسخه ۵ همه را شگفت‌زده کرد، اکنون نوبت‌ به نسخه ۶ رسیده است. با تصاویر منتشرشده از نتایج کار با میدجرنی v6، نسخه ششم میدجرنی جدیدترین و سرسخت‌ترین رقیب DALL-E 3 به حساب می‌رود.

مقایسه نسخه‌ های مختلف میدجرنی

اگر به یاد داشته باشید میدجرنی در نسخه‌ قبلی مشکلاتی که را در بازآفرینی جزئیات و بافت‌های پیچیده، مانند بافت واقعی پوست، ویژگی‌های صورت و نور داشت، به خوبی برطرف کرد و بالأخره توانست انسان‌هایی با پنج انگشت تحویل دهد؛ اما مسئله مهمی که مانعی بزرگ برای استفاده گروهی از مردم از این هوش مصنوعی مولد تصویر بود، ناتوانی آن در تولید کلماتِ بامعنی و صحیح بود.

پیش از این به‌نظر می‌رسید میدجرنی کلمات را مانند لگو روی زمین می‌ریزد و هیچ آگاهی‌ای نسبت‌ به معنی آن‌ها ندارد؛ این مهم‌ترین موردی محسوب می‌شود که در نسخه ۶ برطرف شده است.

در ادامه تعدادی از تصاویر تولیدشده با جدیدترین نسخه میدجرنی را تماشا خواهید کرد.

بازار یونانی‌ها در میدجرنی ۶ و ۵٫۲
تصویر بالا با میدجرنی 6 - تصویر پایین با میدجرنی 5.2
منظره انتزاعی و سورئال با میدجرنی ۶ و ۵٫۲
تصویر بالا با میدجرنی 6 - تصویر پایین با میدجرنی 5.2
 میدجرنی ۶ بتمن
 میدجرنی ۶ اسپایدرمن پیتر پارکر
میدجرنی ۶ واندر وومن
 میدجرنی ۶ هالک
 میدجرنی ۶ مردم کنار دریاچه جنگلی
میدجرنی ۶ - مردی در آب
میدجرنی ۶ پیکنیک کنار دریاچه جنگلی

امیدوارم از اولین تصاویر منتشرشده میدجرنی ۶ لذت برده باشید. نظر شما در مورد آن‌ها چیست؟ این نسخه را نسبت به نسخه قبل و در مقایسه با DALL-E 3 چگونه می‌بینید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات