اگر ترس از ارتفاع دارید، بهتر است این تصاویر را نبینید

دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
آکروفوبیا
زندگی کوتاه‌تر از آن است که از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و تکرارنشدنی بگذریم؛ این جمله را کسانی می‌گویند که در بلندترین مکان‌ها سلفی گرفته‌‌اند.
تبلیغات

وقتی صحبت از ارتفاع به میان می‌آید، ترسیدن کاملاً طبیعی است. با‌این‌حال به نظر می‌رسد برخی افراد به‌قدری نترس هستند که با بالا رفتن از لبه‌ پشت‌بام، کوه‌های سنگی یا حتی روی طاقچه پنجره برای رسیدن به نقطه‌ای کثیف در طبقه نوزدهم، از مرزهای ایمنی عبور می‌کنند و حتی جان خود را به خطر می‌اندازند.

امروز می‌خواهیم شما را به تماشای تصاویری که آدرنالین را در خونتان به جریان می‌اندازند، دعوت کنیم. این تجربیات مستندشده برای افراد معمولی، ماجراجویی‌‌هایی دست‌نیافتنی به نظر می‌رسند و برای افراد مبتلا به آکروفوبیا (ترس از ارتفاع) چیزی نیستند جز کابوس شبانه.

اگر واقعاً آکروفوبیا دارید، ممکن است تماشای تصاویر این شاتر برایتان مناسب نباشد، پس لطفاً همین حالا از مقاله خارج شوید. از طرف دیگر اگر خود را آدم ماجراجو و ریسک‌پذیری می‌دانید که از تماشای جسارت‌ دیگران لذت می‌برد، تماشای این شاتر را از دست ندهید.

امیدواریم از تماشای این شاتر لذت برده باشید. نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟ آیا خودتان تجربه قدم گذاشتن یا سلفی گرفتن در ارتفاع را داشته‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات