طبیعت و حیوانات از دید عکاسی که بینایی‌اش را از دست داده است

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
طبیعت و حیوانات استرالیا
ربکا مک‌کوئين که در مرحله چهارم سرطان قرار دارد، زیباترین تصاویری را که از طبیعت و حیوانات ثبت کرده، به اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

ربکا مک‌کوئين (Rebecca Mcqueen) عکاس آماتوری است که در استرالیا زندگی می‌کند. او عاشق عکاسی از حیوانات و طبیعت و همچنین عکاسی خانواده و کودک است.

در سپتامبر ۲۰۲۰ به ربکا گفتند با تومور ۳ سانتی‌متری پشت چشمش، در مرحله ۴ آدنوئید سیستیک کارسینوما قرار دارد و تنها یک سال دیگر زنده می‌ماند.

بعد از شنیدن این خبر، ربکا هر کاری که از دستش برمی‌آمد انجام داد تا به زندگی‌اش شادی بیاورد. خرید دوربین برای عکاسی از همین کارها بود. او اشتیاق به ثبت لحظات ارزشمند طبیعت را کشف کرد و زمان زیادی به جست‌وجو و انتظار برای عکس زیبای بعدی سپری کرد. حضور کامل در هر لحظه و ثبت زیبایی برای اشتراک‌‌گذاری با دیگران، منبع شادی و نوعی مراقبه منحصر‌به‌فرد برای ربکا شد.

پس از آن تشخیص وحشتناک، ربکا بینایی چشم راستش را از دست داد. او معتقد است که هر چه بینایی‌اش بدتر شود، عکاسی‌اش بهتر می‌شود.

«نمی‌دانم چگونه و چرا؛ اما تا زمانی که بتوانم، با عکاسی‌ام به ارائه لحظات زیبا برای دیگران ادامه خواهم داد.»

 بال زنبور
مرغ دریایی در ساحل
چمن شبنم نشسته خیس
کانگوروها در طبیعت استرالیا
دو کوئوکا
زنبور فرورفته در گل زرد
 زنبور روی گیاه
کوئوکا
کوئوکا
طاووس
فواره آب
شتر مرغ
پرواز پرنده

امیدواریم از تماشای این بخش از شاتر لذت برده باشید. برای حمایت از این هنرمند پراشتیاق، صفحه اینستاگرام ربکا مک‌کوئين را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات