بازسازی جذاب شاهکارهای ونسان ون گوگ

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
فتوشاپ شاهکارهای ون‌ گوگ با افکت تیلت شیفت
اگر از طرفداران ونسان ون گوگ هستید، باید با سرنا مالیون آشنا شوید؛ هنرمندی که شاهکارهای ون گوگ را با افکت تیلت-شیفت درخشان‌تر کرده است.
تبلیغات

عکاسی تیلت-شیفت در سال‌های اخیر با توانایی منحصربه‌فرد خود در ایجاد صحنه‌های مینیاتوری از دنیای واقعی، محبوبیت قابل‌توجهی به‌دست آورده است. این تکنیک را می‌توان به صورت اپتیکال با یک لنز تخصصی یا شبیه‌سازی در فتوشاپ از طریق فرایندی به نام «miniature faking» با دستکاری کنتراست، اشباع رنگ و عمق فوکوس به‌دست آورد.

سرنا مالیون (Serena Malyon)، زمانی‌که دانشجوی هنر بود پتانسیل استفاده از تکنیک تیلت شیفت را در نقاشی‌های کلاسیک، به‌ویژه نقاشی‌هایی هنرمند مشهور امپرسیونیست، ونسان ون گوگ، بررسی کرد. مالیون شاهکارهای ون‌گوگ را فتوشاپ کرد تا افکت تیلت شیفت قابل‌توجهی به‌وجود بیاورد. با این کار او نقاشی‌ها را به آثاری که به نظر می‌رسد دیورامای سه‌بعدی هستند، تبدیل کرد.

The Harvest, 1888

علی‌رغم تغییراتی که برای دستیابی به افکت تیلت-شیفت انجام شده است، مهم است که توجه داشته باشید که ماهیت شاهکارهای اصلی دست‌نخورده باقی مانده و هیچ عنصری اضافه یا حذف نشده است.

Field With Poppies, 1889

در سال‌هایی که از آزمایش اولیه سرنا می‌گذرد، آثار او احتمالاً الهام‌بخش هنرمندان و عکاسان دیگر بوده است تا دستکاری تیلت شیفت را با نقاشی‌های کلاسیک کشف کنند و مرزهای این تکنیک نوآورانه را بیش‌ازپیش جا‌به‌جا کنند.

The Starry Night, 1889
View Of Saintes-Maries, 1888
Sunset: Wheat Fields Near Arles, 1888
Red Chestnuts In The Public Park At Arles, 1889
Red Chestnuts In The Public Park At Arles, 1889
Snow-Covered Field With A Harrow, 1890
Arles: View From The Wheat Fields, 1888
View Of Saintes-Maries, 1888
Sunset: Wheat Fields Near Arles, 1888
Mountains At Saint-Remy, 1889
Landscape At Auvers After The Rain, 1890
Pont De Langlois, 1888
The Painter On His Way To Work, 1888

امیدواریم از تماشای این شاتر لذت برده باشید. برای دیدن آثار بیشتر از این هنرمند به صفحه اینستاگرام سرنا مالیون مراجعه کنید. نظر شما در مورد این بازسازی چیست؟ آیا با تکنیک تیلت شیفت آشنا بودید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات