دنیای بی‌حدومرز هنرمندان: دفتر و مدادهای جادویی

جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دفتر و مدادهای جادویی
لطفاً بگویید کتاب هیولایی را در «هری پاتر و زندانی آزکابان» به خاطر می‌آورید؟ اگر نه،‌ حتماً چوبدستی‌ جادویی جادوگران را به‌خاطر دارید؟ خب، سورپرایز!
تبلیغات

زمانی‌که فیلم «هری پاتر و زندانی آزکابان» را می‌دیدیم، خوب به یاد دارم که چقدر کتاب هیولایی هیولاها، بیشترمان را هیجان‌زده کرده بود. کتابی که قرار شد در آن سال تحصیلی، هاگرید آن را تدریس کند. هری در برخورد اول با این کتاب، بی‌خبر از همه‌چیز قفل دور کتاب را باز کرد که ناگهان کتاب با دندان‌های عصبانی‌اش به جان او افتاد.

حالا دختری به نام ناد (و حتی شاید دخترانی مثل ناد) دفترهایی بسیار جذاب‌تر از کتاب هیولایی هری پاتر خلق می‌کنند. او مدادهایی به شکل چوب‌دستی‌های جادویی می‌سازند که بی‌شک خیلی‌ها دوست دارند آن‌ها را دکور کنند.

ناد (Nad) یک دختر خلاق فرانسوی است که در مونترال کانادا زندگی می‌کند. او پس از ۱۵ سال زندگی در پاریس و کار در صنعت کارتون، تصمیم گرفت همه چیز را رها کند تا زندگی دیگری داشته باشد.

ناد سعی دارد زندگی حرفه‌ای‌ خود را با استفاده از ذهن خیال‌باف و دستان توانایش، دوباره از نو شروع کند. به بخشی از دنیای خلاقانه این هنرمند فرانسوی خوش آمدید!

دفتر اژدهای کبود با فلس
دفتر پوست ماری طوسی چشم مار صورتی
دفتر فلس اژدها آبی یخی چشم مار آبی
دفتر دست‌ساز سبز آبی با چشم اژدها بنفش
چشم اژدها قرمز با فلس سبز و مداد چوبدستی جادویی
دفتر نارنجی با چشم اژدها مداد چوبدستی جادویی
مدادهای چوبدستی جادویی
دفتر تنه درخت با چشم هیولا سبزآبی و مداد چوبدستی جادویی
دفتر زردنارنجی با چشم اژدها آبی مداد چوبدستی جادویی
دفتر سبز تیره با چشم اژدها نارنجی مداد چوبدستی جادویی
دفتر سبز فلس اژدهایی با چشم اژدها آبی

امیدوارم از تماشای این بخش از شاتر لذت برده باشید. برای ایده گرفتن و دیدن آثار بیشتر از این هنرمند به صفحه اینستاگرام ناد مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات