نتیجه تفکر خارج از چارچوب؛ خلاقیت در طراحی برای برندها

یک‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
طراحی سه‌بعدی برندهای معروف
از زمانی که Midjourney را شناختم و طراحی‌های این هوش مصنوعی را دنبال کردم، به دنبال پاسخی می‌گشتم تا قانع شوم هوش مصنوعی خلاقیت را از ما نمی‌دزدد.
تبلیغات

وقتی داشتم در مورد شاتر امروز فکر می‌کردم به آثار این هنرمند برخوردم. این آثار در نگاه اول برایم بسیار جالب بودند. سپس با خودم فکر کردم که چقدر برایم آشنا هستند تا اینکه یاد آثار تولیدشده با هوش مصنوعی و تمام ویدیوهایی که در موردش دیده بودم، افتادم. انگار وقتی فکر می‌کنی تمام این کارها برای هوش مصنوعی در دقایقی قابل انجام است یا اینکه شک می‌کنی آیا این‌‌ها حاصل تلاش یک هنرمند هستند یا ساخته‌ی AI، بعضی چیز‌ها فرق می‌کند.

در حقیقت آثار این شاتر حاصل تلاش اسلام محمد، کارگردان هنری و هنرمند تجسمی اهل مصر است. اسلام ۱۳۰ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و برای مشتریان بزرگی مانند هواپیمایی قطر، ال‌جی، DHL ،GCDS ،BMW و تعدادی برند محبوب دیگر کار کرده است.

او مدل‌های سه‌بعدی دقیقی ایجاد می‌کند که مطمئناً اگر هنوز مسحور Midjourney نشده باشید، می‌توانید از خلاقیت به‌ کار رفته در آن‌ها لذت ببرید. با دیدن فروشگاه کیف شنل، کافه هرشیز و ایستگاه کوچک ساب‌وی، آرزو می‌کنید که ای کاش این معماری‌ها و طرح‌ها در زندگی واقعی وجود داشته باشند.

برای تماشای بهتر تصاویر، روی یکی از آن‌ها کلیک کنید تا گالری باز شود.

اسلایس چیزکیک فکتوری با توتفرنگی نیمکت سایه‌بان قرمز
کافه اوتوس قوری قرمز برف زمستان نیمکت
رستپران آسیایی با تم ژاپنی
کافه رستوران با سقف گیتار وسط خیابان
مغازه کوچک کوکا کولا وسط خیابان ماشین مشکی
کافه به شکل تستر
فروشگاه شکلات هرشیز کافه زمستانی نیمکت
قطار قرمز ساندویچ ساب‌وی
فروشگاه شنل کیف صورتی با بند طلایی
فروشگاه لباس لاگوست تیشرت زرد
کافه کاکتوس رقصان
فست فود کی اف روف‌گاردن
کافه فنجان لاته آرت میز و صندلی

امیدواریم از تماشای این بخش از شاتر لذت برده باشید. برای دیدن آثار بیشتر از این هنرمند حتماً سری به صفحه اینستاگرام اسلام محمد بزنید.

نظر شما در مورد این طرح‌ها چیست؟ آیا دوست دارید فروشگاه‌ها و کافه‌های این‌چنینی را در سطح شهر ببینید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات