تبدیل بارکد به هنر؛ درخت‌هایی که به بارکد تبدیل شدند

پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تبدیل بارکد به نقاشی
در این شاتر با هنرمند نقاشی آشنا می‌شوید که یکی از سرگرمی‌هایش ترکیب مفاهیم نامربوط و متضاد است. هنرمندی که متفاوت‌تر از دیگران فکر می‌کند.
تبلیغات

کامیلا اکاواریا یک هنرمند کلمبیایی است که آثار خلاقانه و غیرقابل تصوری خلق می‌کند که مفاهیم متضاد را با هم ادغام می‌کنند.

جنگل‌ها و طبیعت کشور مادری‌ کامیلا، کلمبیا، تأثیر قابل توجهی بر او و هنرش داشته است. آثار هنری این نقاش و تابلوهای زیبای نقاشی‌اش، عمیقاً تحت تأثیر گیاهان مهم منطقه زندگی‌اش قرار گرفته است؛ گیاهان و درختان جذابی مانند سیبا، گل خرچنگی، نخل موم کیندیو و بسیاری دیگر.

عشق کامیلا به نقاشی،‌ به ‌قدری برای او ارزشمند و آرامش‌بخش است و تصور او در مورد مهارتش به‌اندازه‌ای بالا است که می‌گوید فقط زمانی حالش خوب است و دستانش نمی‌لرزد که نقاشی می‌کشد. تابلوهای نقاشی این هنرمند غیرممکن‌ها را ممکن می‌کند.

در ادامه می‌توانید نتایج کار او از تبدیل بارکدها به آثار هنری را مشاهده کنید.

نقاش در حال نقاشی درخت‌های سبز و زرد بارکدی
بارکد درخت‌های سبز و زرد
نقاشی درخت‌های چتری
نقاشی درخت چتری
نقاشی گیاه خرچنگی سبز و قرمز بارکد
سه تابلو نقاشی از درختان
دکوراسیون تابلوهای درخت روی دیوار
تابلو نقاشی درختان در آب
نقاشی گیاه خرچنگی قرمز و سبز بارکد
انبوه درختان مرتفع تابلو نقاشی روی دیوار

برای دیدن آثار بیشتر از این هنرمند می‌توانید به صفحه اینستاگرام کامیلا اکاوریا مراجعه کنید.

امیدواریم از این بخش از شاتر خوشتان آمده باشد. فراموش نکنید اگر از تماشای شاتر لذت می‌برید، می‌توانید در نوار سمت راست، روی قلب کلیک کنید. از نوار استیکی پایین مرورگر گوشی هم می‌توانید مطالب را لایک کنید. مثل همیشه از تعامل با شما و خواندن دیدگاه‌هایتان، خوشحال می‌شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات