طوفان برفی؛ تهدیدی که به فرصت تبدیل شد

شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
طبیعت برفی
چگونه عکاسی توانست از طوفان برفی برای گرفتن عکس‌هایی در نوع خود بی‌نظیر استفاده کند. در این قسمت از شاتر نتیجه‌ی تبدیل تهدید به فرصت را خواهیم دید.
تبلیغات

در کنار یک کوه کوچک، از دودکش خانه‌ کوچکی در یک جنگل بزرگ دود خارج می‌شود. این خانه کوچک دنالی است که در یکی از برفی‌ترین نقاطِ بخشی از کوه‌های راکی جنوبی قرار دارد. اینجا دسترسی به مسیر و رفت‌وآمد را آب‌وهوا تعیین می‌کند. در طول تعطیلات اخیر، طوفانی در این منطقه رخ داد که ساکنین را به مدت یک هفته خانه‌نشین کرد.

درخت های  کاج برفی

دیدری دنالی (Deirdre Denali) یک عکاس حیات وحش است که اشتیاق بی‌وصفی به کوهستان دارد. کار او با حیات وحش آلپ و هرآنچه به حیات‌ وحش آلپ مرتبط است، نمایانگر این است که چگونه آب و هوای متغیر ما و تفریحات رو‌به‌رشد در فضای باز بر این موجودات و اکوسیستم‌هایی که آن‌ها خانه می‌نامند، تأثیر می‌گذارد. دنالی با همسرش در کوه‌های سن خوان که رشته‌کوه مرتفع و ناهمواری در کوه‌های راکی در جنوب غربی کلرادو و شمال غربی نیومکزیکو است، زندگی می‌کند.

بچه آهو بین درختان برفی

در طول تعطیلات اخیر، طوفانی در این منطقه رخ داد که ساکنین را به مدت یک هفته خانه‌نشین کرد. همه این‌ها بخشی از این زندگی روستایی است که برای دنالی به‌عنوان یک عکاس تمام‌وقت، فرصت‌های بزرگی را برای خلق و الهام گرفتن به ارمغان می‌آورند.

کلبه چوبی برفی
طلوع خورشید از پشت کوه های برفی
پرنده روی شاخه برفی
درخت‌های برفی غروب خورشید
منظره شاخه درخت برفی طبیعت
پر پرنده در برف‌ها
گیاه برف نشسته بارش برف
بارش برف درخت زرد
جنگل برفی درختان یخ زده سفید
تابلوی یخ‌زده و برفی R
درخت‌های بلند برفی جنگل
کوه های برفی در شب

برای دیدن تصاویر بیشتر از این هنرمند و کسب اطلاعات بیشتر، صفحه اینستاگرام دیدری دنالی روزنبرگ را دنبال کنید.

امیدواریم از این بخش از شاتر خوشتان آمده باشد. فراموش نکنید اگر از تماشای شاتر لذت می‌برید، می‌توانید در نوار سمت راست، روی قلب کلیک کنید. از نوار استیکی پایین مرورگر گوشی هم می‌توانید مطالب را لایک کنید. مثل همیشه از تعامل با شما و خواندن دیدگاه‌هایتان، خوشحال می‌شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات