تصاویر تماشایی از زندگی خرس‌های قطبی در دشت اسطوخودوس

پنج‌شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
خرس قطبی در مزرعه گل بچه خرس
چه کسی فکرش را می‌کرد خرس‌ها هم درست مثل ما برای دیدن غروب و طلوع خورشید خودشان را به ساحل برسانند و از نفس کشیدن در هوای تازه صبحگاهی لذت ببرند.
تبلیغات

مارتین گرگوس، عکاس اهل اسلواکی و ساکن کانادا، به دلیل مستنداتش از خرس‌های قطبی مورد تحسین قرار گرفته است. او پس از چندین سال کمپینگ در قطب شمال، جایی که خرس‌های قطبی زندگی می‌کنند، وارد ماجراجویی جدیدی شد. این‌بار مارتین به دنبال عکاسی از خرس‌های قطبی در طول تابستان بود تا ببیند این فصل با چه فرصت‌های خلاقانه جدیدی او را غافلگیر می‌کند.

نتیجه مجموعه‌ای زیبا از تصاویر است که بر اساس تجربه قبلی گرگوس ساخته شده و به مخاطب دیدگاه جدیدی را نسبت به این حیوانات با شکوه می‌دهد. عکس‌های او از خرس‌های قطبی در دشت گل‌های بنفش اسطوخودوس بسیار چشم‌نواز و دلگرم‌کننده هستند. در این عکس‌ها ما خرس‌هاس سفیدی را می‌بینیم که با آرامش چرت می‌زنند و در محیط می‌نشینند. در یکی از تصاویر، حتی به‌نظر می‌رسد که یک خرس در هوای تازه نفس می‌کشد و از لحظه لذت می‌برد.

خرس قطبی خوابیده گل بنفش
خرس قطبی دشت گل بنفش
عکاس: Martin Gregus
سه خرس قطبی دریا آسمان گل بنفش سنبل
خرس قطبی شنا آب
خرس قطبی آسمان گل بنفش
خرس قطبی دریا ساحل دوربین گوشی
عکاس: Martin Gregus
خرس قطبی دریا آسمان غروب
عکاس: Martin Gregus
خرس قطبی مادر و بچه خرس سفید خواب گل بنفش سنبل
خرس قطبی دریا تخته سنگ آسمان ابر
عکاس: Martin Gregus
خرس قطبی مادر و دو بچه خرس طبیعت گل
خرس قطبی در آب
خرس قطبی در ساحل

امیدواریم تماشای این قسمت از شاتر برایتان لذتبخش بوده باشد. برای دیدن آثار بیشتر می‌توانید به وب‌سایت مارتین گرگوس سر بزنید. نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟

فراموش نکنید اگر از تماشای شاتر لذت می‌برید، در نوار سمت راست، روی آیکن قلب کلیک کنید. از نوار استیکی پایین مرورگر گوشی هم می‌توانید مطالب را لایک کنید. مثل همیشه از تعامل با شما و خواندن دیدگاه‌هایتان، خوشحال می‌شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات