عکس‌های خیره‌کننده‌ی مادون قرمز از مناظر زیبای فرانسه

جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
با عکس‌های مادون قرمز پائولو پتیجیانی به گوشه‌های دنج و زیبای فرانسه سفر کنید و طبیعت آن را با سایه‌ی رنگی صورتی ببینید.
تبلیغات

پائولو پتیجیانی یک عکاس است از تکنیک مادون قرمز برای ثبت عکس‌های خود استفاده می‌کند. او سفر جاده‌ای خود به سراسر فرانسه را به یک ماجراجویی عکاسی سه هفته‌ای تبدیل کرد. پتیجیانی با سفر و عکاسی از پروانس، نرماندی، کاخ ورسای و بسیاری از اماکن دیگر در فرانسه به ما اجازه می‌دهد فرانسه را به شیوه‌ای جدید و تازه ببینیم. این سفر که بخشی از توسعه‌ی پروژه‌ی Infraland پائولو بوده، از سال ۲۰۱۵ تا‌ کنون ادامه داشته است.

مکان‌هایی مانند نرماندی که به سرعت قابل‌تشخیص هستند، با لنز مادون قرمز شکل جدیدی به خود می‌گیرند. به همین ترتیب باغ‌های تاریخی ورسای به درختچه‌های صورتی و آب آبی‌ِ یخی تغییر شکل داده‌اند. در این تصاویر می‌توانید مونت سنت میشل را که یک جزیره‌ی قرون وسطایی در نزدیکی سواحل نرماندی است، به شیوه‌ای تازه ببینید. در عکس‌های این عکاس ایتالیایی، کلیسای گوتیک‌ مونت سنت میشل مانند یک کیک خامه‌ای صورتی، قاب تصویر را مجذوب خود کرده است. بیش از این منتظرتان نمی‌گذاریم و از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه این عکس‌های خیره‌کننده‌ی مادون قرمز از مناظر زیبای فرانسه را ببینید و لذت ببرید.

مناظر فرانسه- سفر ماشینی در جاده فرانسه
مناظر فرانسه- قلعه صورتی میان آب و آسمان ابری
مناظر فرانسه- طبیعت بکر و آسمان صورتی
مناظر فرانسه- دشت صورتی و درهت قرمز
مناظر فرانسه- خانه‌های کنار هم در روستای فرانسه بالای پل آبی
مناظر فرانسه- دریاچه احاطه‌شده با درختان صورتی
مناظر فرانسه- روستای پر درخت در فرانسه
مناظر فرانسه- باغ یک قلعه در روستایی در فرانسه
مناظر فرانسه- باغ زیبای قلعه صورتی
مناظر فرانسه-آسمان آبی و قلعه صورتی
مناظر فرانسه-ساحل فرانسه در کنار صخره و پرنده
مناظر فرانسه- مسیر رود به قلعه
مناظر فرانسه- طبیعت فرانسه و خانه‌ای در دوردست
مناظر فرانسه- خانه‌ای در طبیعت

امیدواریم این قسمت از شاتر برایتان جالب بوده باشد. اگر تصاویر بالا را دوست داشتید، می‌توانید به صفحه اینستاگرام پائولو پتیجیانی سر بزنید. نظر شما در مورد عکاسی مادون قرمز چیست؟ آیا تصاویر مادون قرمز را می‌پسندید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات