تصاویر خیره‌کننده از زیبایی پولک‌های طلایی درختان گینکو

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
درختان گینکو فسیل‌های زنده‌ای هستند که برگ‌های طلایی‌شان را چون آفتاب روی زمین کره‌جنوبی پخش می‌کنند. برای دیدن این زیبایی چشم‌نواز، این قسمت از شاتر را از دست ندهید.
تبلیغات

درختان گینکو به‌خاطر برگ‌های زردرنگ منحصربه‌فردشان ستایش می‌شوند‌. اگرچه دیدن این برگ‌ها روی شاخه زیبا است، وقتی برگ‌ها شروع به افتادن می‌کنند، به همان اندازه خیره‌کننده هستند. وقتی برگ‌ها گینکو روی زمین می‌افتد، انگار زمین با آفتاب پوشیده شده است.

درختان گینکو

دونیه جیسکا، عکاس اهل کره‌جنوبی، این لحظه‌ی جادویی در طبیعت را با تصاویر مناظر خود به‌نمایش گذاشته است. او در چند عکس جذاب دو نما از درختان گینکو را برجسته کرده است: یکی تصویری با پرسپکتیو دید پرنده از درختی عظیم و دیگری برگ‌هایی که از شاخه‌ها بال می‌زنند تا زمین را بپوشانند. گینکو درخت تاریخی مهمی است که فسیل‌ی زنده محسوب می‌شود. فسیل برگ‌های گینکو به‌طرز شوکه‌کننده‌ای به ۲۷۰ میلیون سال پیش مربوط هستند.

این ویژگی درختان گینکو آن‌‌ها را به یکی از عناصر مهم درکنار یکی از معماری‌های شاخص کره‌جنوبی در عکس‌های جیسکا تبدیل کرده است؛ تصویری که در آن گینکویی ۴۰۰ ساله در حال ریختن برگ‌های خود در‌مقابل Ungok Seowon، یکی از مؤسسه‌های کنفوسیوس با قدمت بیش از ۴۲۰ سال‌، گرفته شده است. این مکان در Gyeongju در کره‌جنوبی واقع شده و درحال‌حاضر، از بناهای میراث فرهنگی است. زیبایی بنا همراه با درخت باشکوه گینکو صحنه را به تصویری خوش‌عکس تاریخی و هنری تبدیل کرده است.

درختان گینکو
درختان گینکو
درختان گینکو
درختان گینکو
درختان گینکو
درختان گینکو
درختان گینکو

امیدواریم دیدن این تصاویر زیبا حالتان را خوب کرده باشد. برای دیدن تصاویر بیشتر، می‌توانید صفحه اینستاگرام جیسکا را دنبال کنید. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این تصاویر چیست؟ کدام را بیشتر دوست داشتید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات