وقتی طراحان تصمیم می‌گیرند لوگوهای معروف را بازطراحی کنند

وقتی طراحان تصمیم می‌گیرند لوگوهای معروف را بازطراحی کنند

شرکت‌های بزرگ هزینه‌ی زیادی صرف طراحی لوگو می‌کنند که یکی از مهم‌ترین نمادهای تصویری هر برند است؛ بنابراین باید نمایشی قابل قبول از ارزش‌های اصلی بنیان‌گذاران شرکت را به نمایش بگذارد. 

لوگوی هر شرکت سرشناس، چهره‌ی آن و بسیار شناخته‌شده است؛ بنابراین عجیب نیست اگر طراحان بخواهند با بازآفرینی لوگوهای معروف، ارزش‌ و توانایی‌های خود را ثابت کنند. یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود بعضی از طراحان به بازطراحی لوگوهای شناخته‌شده بپردازند این است که آن‌ها معتقدند می‌توانند با کسری از هزینه‌ای که برای طراحی لوگو به طراح اصلی آن پرداخته شده است، لوگوهای بسیار بهتری طراحی کنند.

با وجود این تفکرات و برای به نمایش گذاشتن مهارت‌ها، تعدادی از طراحان تصمیم گرفته‌اند لوگوهای معروف را بازآفرینی کنند و آن‌ها را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند. در ادامه با هم نگاهی به بعضی از این بازطراحی‌ها می‌اندازیم تا ببینیم آیا شرکت‌های معروف با صرف هزینه‌های گزاف به طراحان لوگوهای خود، کار اشتباهی کرده‌اند!


لوگوی سمت چپ، لوگوی اصلی و لوگوی سمت راست، بازطراحی آن است

گوگل مپ

بازطراحی لوگوی گوگل مپ


گو پرو

بازطراحی لوگوی گوپرو


افینیتی

بازطراحی لوگوی افینیتی


اسنپ‌چت

بازطراحی لوگوی میت آپ


لینکدین

بازطراحی لوگوی لینکدین


ادوبی

بازطراحی لوگوی ادوبی


اسپاتیفای

بازطراحی لوگوی اسنپ چت


میت‌آپ

بازطراحی لوگوی اسپاتیفای


وردپرس

بازطراحی لوگوی وردپرس


سون

بازطراحی لوگوی سون


تلگرام

بازطراحی لوگوی تلگرام


آمازون

بازطراحی لوگوی آمازون


گیترید

بازطراحی لوگوی گیترید


اینستاگرام

بازطراحی لوگوی اینستاگرام


ناسا

بازطراحی لوگوی ناسا


ردبول

بازطراحی لوگوی ردبول


ایرفرنس

بازطراحی لوگوی ایرفرنس


بنتلی

بازطراحی لوگوی بنتلی


پینترست

بازطراحی لوگوی پینترست


سامسونگ

بازطراحی لوگوی سامسونگ


یوتیوب

بازطراحی لوگوی یوتیوب


پلی‌استیشن

بازطراحی لوگوی پلی استیشن


آیکیا

بازطراحی لوگوی ایکیا


توییتر

بازطراحی لوگوی توییتر

بازخورد مردم به این بازطراحی‌ها متفاوت بوده است. جدا از اینکه شاید ما به دیدن لوگوی اصلی عادت کرده‌ایم و نمی‌توانیم طراحی‌های دیگری را بپذیریم، به نظر شما کاربران زومیت کدام یک از این طراحان در بازآفرینی‌ خود موفق‌تر عمل کرده است کدام لوگوی اصلی نیاز به تغییر دارد و کدام‌ یک هرگز نباید تغییر کند؟

منبع boredpanda

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید