عکس‌هایی الهام بخش از چهارفصل رویایی ورمانت امریکا

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
در این مقاله عکس‌هایی الهام بخش و رویایی از چهارفصل زیبای ورمانت از ایالت‌های امریکا واقع در نیوانگلند را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

هنر عکاسی جذابیت‌های خاص خودش را دارد و برای اینکه فردی بتواند تبدیل به عکاسی حرفه‌ای شود باید به تمرین کردن ادامه دهد. در کنار یادگیری تکنیک‌های عکاسی، تمرین مداوم و پیوسته می‌تواند بسیار موثر باشد. ورمانت از ایالت‌های امریکا واقع در نیوانگلند است که در شمال شرق امریکا قرار دارد و یکی از مکان‌هایی است که بی‌تردید هر چهارفصل‌اش رویایی است و می‌تواند مکانی مناسب برای تمرین عکاسی و گرفتن عکس‌های الهام‌بخش و رویایی باشد. 

در این مقاله آلبوم‌ عکس‌های سال ۲۰۱۶ یکی از ساکنین این منطقه که به تمرین عکاسی مشغول است و توانسته هنر عکاسی را در چهارفصل رویایی ورمانت به نمایش بگذارد، مشاهده خواهید کرد. هر آلبوم مربوط به یکی از فصل‌های سال در ورمانت است. 

تابستان ورمانت

همان‌طور که گفته شد عکس‌ها مربوط به سال ۲۰۱۶ است که با سه دوربین مختلف گرفته شده‌اند. یکی از دوربین‌ها، دوربین قدیمی و ساده‌ی نیکون پی ۵۱۰ است که برای حمل در زمان پیاده‌روی، کوهنوردی یا برای عکاسی در مسیرهای ناهموار، عالی است. دوربین بعدی، کانن Rebel T6i است که برای عکاسی از مناظر طبیعی و چشم‌اندازها بسیار مناسب است. دوربین سوم، سونی آلفا A600 است که برای عکاسی بسیار گزینه‌ی خوبی است. احتمالا در آینده‌ نیز تصاویری با دوربین DSLR نیکون گرفته خواهد شد. 

تابستان ورمانت

برای عکاسی و گرفتن عکس‌های رویایی، باید زمان گذاشت تا بتوان عکس‌هایی حرفه‌ای گرفت. قرار بود عکس‌های رویایی ورمانت بیشتر ازاین تعداد باشد و عکاس آن قرار بود تصاویری بسیار چشم‌نواز و دلنشین از پرواز پرندگان و حرکت آب روان و عکس‌هایی از زیبایی شب را به آلبوم خود اضافه کند ولی از آنجایی که پرندگان واقعا سریع پرواز می‌کنند، عکاسی از آنها بسیار حرفه‌ای است و نیازمند یادگیری تکنیک‌هایی خاص است. هم‌چنین عکاسی در شب و یا عکاسی از آب روان هم نیاز به تلاش بیشتری در حوزه‌ی عکاسی دارد. لذا در آلبوم تهیه شده، این‌گونه موضوعات و تصاویر گنجانده نشده است. احتمالا در آلبوم سال ۲۰۱۷ تصاویر متنوع‌تری در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

آلبوم عکس‌های الهام‌بخش سال ۲۰۱۶

عکس‌های الهام‌بخش از فصل زمستان

زمستان عموما فصلی است که برخی افراد تمام زمان خود را در خانه می‌گذرانند ولی برای کسی که به هنر عکاسی علاقه‌مند است هر فصلی زیبایی‌های خودش را دارد. عکس‌های زیبایی از پارک ایالتی وودفورد و پارک ایالتی دریاچه شفتزبری گرفته شده است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. معمولا در این فصل برخی حیوانات برنامه‌هایی برای خودشان دارند. یکی از عکس‌ها مربوط به سگ چوپان آلمانی به نام اوگدن و یکی دیگر از عکس‌ها مربوط به شکوفه‌های جادویی درخت فندق است. ایالت ورمانت یکی از مکان‌های بسیار دیدنی در فصل زمستان است. 

زمستان ورمانت
زمستان ورمانت
زمستان ورمانت
زمستان ورمانت

عکس‌های الهام‌بخش از فصل بهار

در ماه مارس (اواخر اسفندماه)، طبیعت ورمانت کم‌کم از خواب زمستانی بیدار می‌شود. یکی از فصل‌های زیبای سال، که آدم دوست دارد از زیبایی‌هایش هر لحظه عکس بگیرد و در آرشیو مغزش ذخیره کند. برای عکاسی از ماه آوریل به مناطق مختلفی از جمله Grand Canyon، دریاچه شهر Havasu که منطقه‌ای توریستی است و لاس ‌وگاس را در برنامه‌ عکاسی قرار دادم. فرار از کلبه‌ی سرد و زمستانی ورمانت و رفتن به مناطقی با هوای دلپذیر بهاری بسیار لذت‌بخش است.

بهار ورمانت
بهار ورمانت
بهار ورمانت
بهار ورمانت

عکس‌های الهام‌بخش از فصل تابستان 

پارک‌های ایالتی ورمانت یکی از دیدنی‌ترین مکان‌‌هایی است که روح انسان را تازه می‌کند. فصل تابستان این منطقه برای عکاسی بسیار مناسب است. حدود ۲۲ پارک در این منطقه وجود دارد و برای تمرین عکاسی می‌توانید از آبشارها، غروب خورشید، درختان و پوشش گیاهی و همه مناظر طبیعی عکاسی کنید. آنقدر موضوعات جذاب و هیجان‌انگیز اطرافتان هست که از گرفتن عکس‌های متنوع خسته نخواهید شد. 

تابستان ورمانت
تابستان ورمانت
تابستان ورمانت
تابستان ورمانت

عکس‌های الهام‌بخش از فصل پاییز

فصل پاییز هم زیبایی‌های خاص خودش را دارد. قبل از شروع زمستان و تجربه‌ی مجدد سرما، زمانی است که می‌توان باز هم به عکاسی در طبیعت ادامه داد. ورمانت آنقدر زیبایی دارد که برای هر چهارفصل سال می‌تواند سوژه‌های دیدنی و الهام‌بخش در اختیار عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی قرار دهد.

پاییز ورمانت
پاییز ورمانت
پاییز ورمانت
پاییز ورمانت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات