خلاقیت در به تصویر کشیدن قهرمانان دنیای مارول و دی سی

سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
عکاس ژاپنی معروف به «هات. کنوبی» دست به خلاقیتی جالب توجه زده و اکشن فیگورهای دنیای مارول و دی سی را در دنیای ماجراجویی‌های شگفت‌انگیزشان به تصویر کشیده است.
تبلیغات

عکاس ژاپنی ساکن شهر اوساکا به نام «هات. کنوبی» (Hot.Kenobi)، دنیایی متفاوت را به تصویر کشیده است که شخصیت‌های معروف کمیک‌های مارول و DC را به سبک و سیاقی تماشایی و سرگرم‌کننده پیش چشم مخاطب به نمایش می‌گذارد. البته در این میان گاهی هم فرصتی برای قهرمانان جنگ‌های ستاره‌ای دیزنی فراهم شده است تا خودی نشان دهند.

بروسلی برعلیه بتمن

اما موضوع این تصاویر تنها نمایش جنگ‌های پر زدوخورد و مهیج این شخصیت‌ها نیست؛ این عکاس در عوض توجه خود را به روی دیگر زندگی این قهرمانان معطوف کرده و لحظاتی شاد و سرشار از خنده برای هر کدام از آن‌ها در نظر گرفته است. از اذیت و آزار کاپیتان آمریکا و دوستی بین او و مرد آهنی گرفته تا به چالش طلبیدن بتمن توسط بروس لی، همه چیز در این مجموعه قابل مشاهده است. باید پذیرفت که کنوبی به‌خوبی موفق به اضافه کردن حس شوخ‌طبعی به این مجموعه شده و بیننده را سرگرم کرده است.

سخن کوتاه کرده و از شما دعوت می‌کنیم به تماشای بخشی از تصاویر ثبت‌شده توسط این عکاس بااستعداد بنشینید.

هنرمند و عکاس خوش ذوق ژاپنی و نمایشی کمدی از قهرمانان دنیای مارول

اگر از خلاقیت این هنرمند خوش‌قریحه لذت بردید، بد نیست برای مشاهده‌ی تصاویر سرگرم‌کننده‌ی بیشتر، صفحه‌ی اینستاگرامش را نیز دنبال کنید.

امیدوارم از مطالعه‌ی این مطلب و همراهی با ما لذت برده باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات