آنتی ویروس‌ها چقدر بر زمان بوت کامپیوتر شما می‌افزایند؟

پنج‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
حتما شما هم متوجه شده‌اید که آنتی ویروس‌ها باعث کاهش سرعت کامپیوتر می‌شوند و این موضوع در انواع مختلف آن‌ها، متفاوت است. در همین راستا Soluto یک نمودار کاربردی از مدت زمانی که هر کدام از آنتی ویروس‌ها به زمان بوت کامپیوتر می‌افزایند، تهیه کرده است.
تبلیغات

نموداری که در تصویر اصلی مقاله مشاهده می‌کنید توسط Soluto تهیه شده و با نگاهی به آن می‌توانید متوجه میزان تاثیر هر کدام از آن‌ها در بوت کامپیوتر شوید.

Soluto در زمینه راه حل‌های تحت فضای ابری فعالیت می‌کند و به کاربر امکان مدیریت چندین کامپیوتر، سرور و حتی ابزارهای موبایل را از طریق وب را می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

    میانگین زمان بوت یک کامپیوتر 3 دقیقه است، شما می‌توانید نرم افزار Soluto را دانلود نموده و سپس مدت زمان دقیق بوت کامپیوتر خود را محاسبه نمایید و دریابید که آنتی ویروس چقدر به این زمان افزوده است.

    نموداری که Soluto بدست آورده براساس بررسی میلیون‌ها کامپیوتری است که نرم افزار این شرکت را نصب نموده‌اند و از این رو می‌توان به خوبی به آن استناد کرد.

    از طریق این نمودار می‌توانید با دید بهتری آنتی ویروس مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که تنها سرعت در آنتی ویروس‌ها ملاک نیست و باید دقت آنها در تشخیص ویروس‌ها نیز مد نظر قرار دهید. برای آشنایی با بهترین آنتی ویروس‌ها به مقاله «راهنمای انتخاب بهترین آنتی ویروس» زومیت مراجعه کنید.

    شما از چه آنتی ویروسی برروی کامپیوتر خود استفاده می‌کنید؟ تجربیات خود را با دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات