مایکروسافت قابلیت Network Protection را به Defender در مک او اس می‌آورد

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
Network Protection قابلیتی امنیتی است که باعث بالا رفتن میزان حفاظت از دستگاه‌ها دربرابر خطرات اینترنتی می‌شود. مایکروسافت می‌گوید این قابلیت به‌زودی به مک OS می‌آید.
تبلیغات

سرویس Microsoft Defender Advanced Threat Protection که قرار است در آینده به Microsoft Defender for Endpoint تغییر نام دهد، در دسته‌ی سرویس‌های امنیتی نقطه‌ی پایانی (Endpoint Security) جای می‌گیرد و به سازمان‌ها برای جلوگیری، شناسایی، انجام تحقیقات و پاسخ مناسب به تهدیدهای امنیتی پیشرفته کمک می‌کند.

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی تأیید کرد که قصد دارد قابلیت محافظت از شبکه (Network Protection) را به سیستم‌عامل مک او اس نسخه‌ی ۱۰٫۱۵٫۴ بیاورد. مایکروسافت می‌گوید Network Protection احتمال انجام شدن حمله‌ی سایبری علیه دستگاه شما ازطریق رویدادهای مبتنی‌بر اینترنت را کاهش می‌دهد. 

Network Protection نمی‌گذارد هیچ‌یک از کارکنان شرکت از اپلیکیشن‌هایی که به دامنه‌های خطرناک دسترسی پیدا می‌کنند استفاده کنند. این دامنه‌های خطرناک ممکن است میزبان کلاه‌برداری به‌روش فیشینگ، آسیب‌پذیری امنیتی و دیگر محتوای خطرناک اینترنتی باشند.

مایکروسافت همچنین می‌گوید Network Protection توانایی‌های سرویس Microsoft Defender SmartScreen را بهبود می‌بخشد تا این سرویس بتواند تمامی ترافیک‌های خروجی HTTP را که در تلاش برای متصل شدن به منابع کم‌اعتبار هستند، متوقف کند. 

قابلیت Network Protection قرار است در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر و دی ۱۳۹۹) برای سیستم‌عامل مک او اس اپل منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات